Re: vlastivěda - 4. třída ZŠ
Nepoužila bych termín - normální či nenormální. Je pro mne nečitelná a asi nemluvíme stejnou řečí - tak nějak bych to řekla. Mám ten pocit od doby, kdy většina třídy si nepřipravila podklady na projekt, ona se rozčílila a nerozlišovala, kdo to má a kdo ne a nařídila, že se mají děti sejít, kdy, že ji nezajímá, a že si tento projekt mají v určených skupinách dodělat ve svém volném čase. Syn mi to řekl celý vykulený a řekl, že nechápe, proč na něj učitelka křičí, že se jí bojí a odmítal připustit, že byla rozčilená a křičela tak nějak obecně a jeho se to netýkalo, protože on vše měl. Šla jsem do školy se domluvit na jiném řešení, neboť je v jeho věku skutečně problém organizovat nějaké společné setkání s dalšími dětmi a rovnou se zeptala, co to vlastně bylo a jaká byla atmosféra, že syn teď má obavy. Učitelku to evidentně překvapilo, odbyla mě, že nebude ustupovat a že o nic nejde a nakonec se vše muselo pořešit přes třídní a s dětmi na kruhu, neboť jak se ukázalo, vystrašených dětí bylo víc. Pak jsem za ní ještě byla, abych ji ujistila, že to není nic proti ní, ale že jde jen o dohodu ve prospěch dětí a to už vypadala vcelku vstřícně. Jen říkala - no, vy se asi dvakrát nerozpakujete přijít do školy - no to fakt ne, ale vyznělo to divně, něco jako - no, uvidíme. Jenže předchozí třídní syna vypadala taky vstřícně a co dokázala, že ano.

Tak prostě nechci zbytečný problém, to je celý. - kvůli synovi, nedokázal by pracovat ve stresovém prostředí, potřebuje klid a jestli kvůli klidu má na prvním stupni držet pusu, tak mu doporučím, aby ji držel.
Odpovědět