29.5.2013 0:26:17 Delete
Re: sprostá slova ve škole
Míšo,
jo takhle, já myslela, jestli třeba nemají tabulky na výkon a pak na tu techniku....On někdo z místa hodí víc než s rozběhem, takže by pak třeba mohl mít jedničku díky vzdálenosti, ale protože nezvládl rozběh, tak trojku za to....a někdo zase umí rozběh a odhod, ale chybí mu švih (síla) a hodí pár metrů....takže by měl jedničku za techniku, ale trojku za metry....ve výsledku by oba byli hodnoceni víceméně stejně....to s představit dokážu, i když sama bych to tak nedělala...
Ale pro mě tělocvik není jen vyblbnutí, myslím si, že by se tam děti měly naučit i takové věci, jak se pořádně rozcvičit, jak dát záchranu, nějaká ta pravidla her....a z toho byc klidně známkovala...takže bych klidně oznámkovala "soudcování" zápasu ve vybíjené nebo ve fotbale...přehodit míč přes celé hřiště nemusí každý zvládnout...ale ohlídat, jestli družstvo má přehozeno a kdo byl vybitý...proč ne?

A vedení rozcvičky podle pravidel, shora dolů, bez švihání, nevynechat žádnou část...., opět, proč ne?
Řešit, jestli někdo odhodil s poskokem nebo bez poskoka

, to ne...ale proč by nemohli znát jména jako Železný nebo Špotáková?
Dětem chybí pozitivní vzory a velmi brzy pochopí, že Jágrem nebo Čechem nemůže být každý...tak proč něco dělat? Když budou znát i jiná jména, třeba ta činnost pro ně bude zajímavější

.
Odpovědět