Tessis,
právě....já dělala toho pedagogického, ale jelikož jsem sama pedagog a ještě toho hodně vím a zajímám se dost o děti s PAS, takže jsem v tu chvíli věděla víc než všichni ostatní učitelé na škole (včetně ředitele, ale ten to alespoň přiznal), tak jsem byla po třech měsících odejita.
Přitom jsem byla většinu času nevyužita, kluk mě potřeboval pouze v "krizích", kterých bylo minimum, no prostě proto, že si ten negativismus vybíjel na mně a s učitelkou pak spolupracoval

. No a když pak šlo o záležitosti doporučené SPC, jako že nemá dopisovat to, co neudělá v době afektu nebo při nemoci (zejména když dožene učivo), tak učitelka trvá na dopsání všech cvičení a mnoha stránek v písance a na můj odpor reaguje slovy, že když to nezvládá, má jít do specky.
¨Nebo v zadání v prvouce bylo "Popište obec, ve které žijete". On popsal tu, kde bydlí, ona trvala na tom, že budou psát o té, ve které je škola, přičemž nejen, že jsem nikdy dopředu nevěděla, co se bude dělat, abych na to mohla kluka připravit (afekty měl výhradně při neplánovaných změnách), ale hlavně mi stejně nedovolila třeba pozměnit mu zadání a ani jemu neustoupila a nutila ho to přepracovat.
V doporučení měl napsaný systém odměn (třeba za splnění úkolů mít možnost si číst)....a on byl rychlý, většinu práce stíhal sám mnohem rychleji než zbytek třídy, takže se to čtení samo nabízelo...neexistovalo....natož abych s ním v tu dobu něco hrála (piškvorky, např.).
No a byl vulgární, využíval každé příležitosti...takže na zadání "Popiš, co je na obrázku." byl schopný vymyslet deset vět a v každé tucet vulgarit. Nesměla jsem změnit zadání ani tak, aby dostal doporučená slova.....