Nedávno tu někdo zmiňoval, že okraje už snad nikdo do sešitů nedělá....
Tak jsem si na něj dnes ráno vzpomněla. Právě jsem dorýsovala okraje do matematiky školní,tedy A4 bez linek, střední tloušťka, toho času druhá za rok.
Vím, že je to věc primárně dítěte. Jenže dítě to nezvládlo. Část anoo, ale prostě ne celý sešit. Tak jsem se musela rozhodnout, jestli to dodělám za ni, nebo zůstane dneska po škole. Ano, byla jsem informovaná předem, že to hrozí. Původně to tedy matikářka hodlala zrealizovat 10. 2., tak to jsem se bránila, jelikož to jsme měli prázdniny...ale dnešek hrozil...znamenalo by to, že dítě nestihne klavír (což by mi zase zkomlikovalo odpoledne s ostatními dětmi). Jo a to je to dítě, co teď mělo 3 týdny ruku v sádře, takže reálně ty okrajhe dřív prostě udělat nemohla

.
Ano, mohla to řešit včera večer a ne až dneska ráno. Dřív ne, protože měla sádru, pak tedy nebyla doma, včera jsem zase nebyla celý den doma já. Rozhodla jsem se to za ni dorýsovat, protože mi ty komplikace způsobené poškolou nestály za to "nechat v tom holku vykoupat". Ještě tak, kdyby holka třeba nenosila úkoly, i když i tam jsem názoru, že je to věc dítěte a rodičů, jak se dítě na školu připravuje....ale kvůli okrajům mi to prostě přišlo zbytečné

. Takže prosím nepitvat, možná to nebylo výchovné, ale měla jsem k tomu vícero důvodů a jedním z nich je, že když nemám jinou páku, jak téhle buzeraci zabránit, tak je v tom alespoň nenechám samotné...učení je jedna věc, ale abych řešila dvojky z chování za zapomínání a poškolu za nedodělané okraje, to už je za hranicí toho, co snesu.
Tohle téma má být ale o těch okrajích....u nás rýsujeme...nejen do matiky. Na češtinu mají asi 7 sešitů (domácí, školní, sloh, diktáty, literatura, pomocníček, cvičný), pak, přírodověda, vlastivěda, angličtina 3x.....rýsujeme do všech...nejen děti, ale i já....protože je toho prostě moc. Na začátku roku a pak kdykoliv dojde sešit....Mám toho nějak plné zuby.