17.2.2014 15:52:38 Delete
Re: Okraje
Jitys,
ja ucila fyziku, takze ukoly jsem davala jen jako pripravu na pisemku, a neresila jsem, jestli ho neudelali, resila jsem, jak napsali tu pisemku. Plus ty ukoly prakticke, jako treba vyrobit silomer nebo takovy zaves, co vyzaduje pochopeni rovnovahy na pace.
Ale coby budouci prvostupnova a spec. ped. mam predstavu, ze ne ze ukol nekdo nedostane, ale ze kazdy dostane takovy, aby to pro nej melo smysl. Nevidim duvod, proc ma nekdo, kdo umi pravopis, donekonecna vyplnovat cviceni na i/y, kdyz by mohl napsat kratky pribeh o necem konkretnim. A zase nekdo, komu dela pravopis problem, by psal cviceni, ve kterem se bude soustredit na ten jeden jev a nebude muset resit slohovou stranku, ale prave jen ten pravopis. Proste aby ukol splnil funkci procvicovaci....a v matice zase nekdo, kdo ovlada dane ucivo, muze dostat zajimavy priklad, kde tu hlavu trochu zapoji, zatimco nekdo, komu nejjde deleni dvojcifernym delitelem, holt bude procvicovat to.
Ukol tedy budou mit vsichni, ale ne vsichni stejny, ale prave takovy, aby pro ne mel i jiny smysl, nez ze ma proste povinnost udelat ukol.
Odpovědět