Re: Učebnice Fraus, Začínáme číst a psát
Mariko: na hodnocení prostě papírové věci doneseš (určitě nějaké časem též budete mít, třeba jednotažky,nebo nějaká uvolňovací cvičení,psaná písmena,výtvarku...atd) no a ty věci,se kterýma to nejde buď nepřineseš vůbec (ono není tak úplně potřeba zmapovat každé procvičování ),nebo to můžeš vyfotit. Já syna normáně fotila při čtení, při různých hrách do češtiny a matiky,při tělocviku atd. Případně můžeš i něco donést s sebou (já tahala elektronickou hru do angliny, někdo tam měl papírová písmenka k tomu obrázek na skládání slov..prostě můžete něco předvést..ono to nemusí být úplně vše jen na tom papíře :))
Jinak co se týče učebnic,tak v první,jsme nepoužívali žádné (krom matiky Hejného). V druhé už ano,ale též celkem volně (krom matiky Hejného teda :))
Lubar: mě by zajímalo,jak se ti daří skloubit starší dítě s prvňákem? Učíte se dohromady,nebo má každý svůj čas? Neruší se navzájem? Náš staršák není zrovna samostatný,když se otočím,už je pryč, tak přemýšlím,jak a jestli vůbec, by se to dalo skloubit s prvňákem (který u nás bude,jak předpokládám též při každé příležitosti pryč od stolu)..
Odpovědět