(není to první mluvnické cvičení, co mají - mluvili už o svém kamarádovi, cizincích co byli v rámci projektu apod.). Sama tedy nevím. Je? Není?
Pořád se mluví o tom, jak děti za ZŠ z angličtiny nic neumí. Také o propojování předmětů. Zároveň mi to přijde jako jedna z mála možností jak individuálně hodnotit. Pro někoho je 10 vět nadlidský výkon, pro jiného vůbec nic. Někoho vykolejí otázky a raději mluví sám, jiný potřebuje "podporu" otázkami. Bylo mi řečeno, že má být zadáno např. 10 vět ( 15 už je moc). Nebo se naučit krátký rozhovor z učebnice ( rozuměj, nauč, odpapouškuj doslova - hlavně ať to není moc dlouhé)... V testu mohu maximálně zhodnotit fonetické psaní nebo délku cvičení.
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.