19.6.2015 8:50:02 MysLenka
Re: Argumentace
Děkuji, Tragiko.
No, přesně tak, z neznalosti... Asi jsou kolem mě zabejčené konzervy, které ani nechtějí vědět víc, protože by pak o tom museli přemýšlet, připustit, že je to lepší varianta, být jiní a obhajovat. Jednodušší je jít se stádem. A nebo jim křivdím a jenom se bojí převzít odpovědnost. Já myslím, že je to o odvaze a odpovědnosti, na to každý nemá. Kdyby tady byla škola zdarma, kde je ve třídě max. 10 žáků, učitelka milující, nadšená a oddaná, která jim nenadává a neshazuje je, má prostor věnovat se tématu ne 45 minut, ale třeba týden, kolik je samotné baví, zajet si třeba do výrobny apod., tak tomu každý rozumný člověk, který ví, jak to dnes ve škole chodí, dá přednost. Já dnes učím předmět Chovatelství!!!!!! Děcka pořád biflují fakta,neumí myslet, nepochopíš, nenaučíš se, nevadí, jedeme dál...A o šesti hodinách pasivního sedění v lavici nemluvě, to nedá ani dospělý člověk při plné pozornosti, natož nadšení z nových informací. A není to vždy jen o člověku, systém tě ubije, počtem žáků ve třídách, skladbou dětí, plány, osnovy ..
Nechápu, že v tom někdo nevidí nesporné výhody, ale když argument zní : "Každý jsme si tím prošli.." Tak to bych vraždila. To je argument! :)
Omlouvám se, trochu jsem se rozepsala a rozohnila.
Odpovědět