9.3.2016 2:39:01 Delete
Re: Doučování
Šuplíku,
tak já znám taky obě strany mince. Každopádně nevidím důvod nenávidět dítě, co přijede na přezkoušení, jen proto, že to přezkoušení musím připravit.
Kdybych měla řešit, kolik toho je v mé práci nedoceněno, tak tu práci nemůžu dělat.
Jo a taky vnímám rozdíl mezi prací třídního na prvním a na druhém stupni (dělala jsem oboje). Také nebetyčný rozdíl. Mám se vztekat, že za tu práci mám stejně? V lepším případě je třídnictví podle počtu žáků, v horším je paušálně. Pak někdo, kdo má 18 osmáků, má stejně, jako někdo, kdo má 30 prvňáků

.
Jenže pořád to není důvod nenávidět domškoláky a zahraniční žáky přeci....člověk může mít vztek na vedení, na ty, co rozhodují o penězích, ale na děti? Já nevím, no....jsou věci, u kterých ve své práci fakt peníze neřeším

.
To je to, co jsem řešila já...že byť ty peníze nejsou nic závratného, tak ta práce spojená s třídnictvím prostě nějak zohledněná je, takže to, že to je práce navíc a zadarmo (to přezkoušení), není pravda.
Odpovědět