| Šešule | 94264 |
|
|
21.2.2014 11:36:28
Waldorfské školy mi nesedí jednak filosofií, na které jsou postavené, přijde mi, že je tam velký důraz na spolupráci rodičů se školou (což může být docela problém, pokud oba rodiče pracují na plný úvazek). A taky mi trochu přijde, že lidi okolo wš se projevujou jako sekta.
![]() Jsou samozřejmě věci, terý se mi na waldorf. školách líbí, ale dítě bych tam nedala. |
| Anni&Annika | 50178 |
|
|
21.2.2014 11:30:16
Olgavo...dobry
![]() ![]() |
| BERBER+A+L+V | 7963 |
|
|
21.2.2014 11:24:11
Tak jsem si dávala pozor abych nespletla i/ý, až jsem to slovo zkomolila celé. pardon..
![]() |
| BERBER+A+L+V | 7963 |
|
|
21.2.2014 11:23:10
A zazněl tu příměr s círk.školami..
Měla jsem možnost dát děti na círk.školu nedaleko bydliště. Škola má jistě spoustu pozitiv, mimo jiné malý počet dětí ve třídě (cca 15). V současné škole mají moje děti 26-29 dětí ve třídě.. Ale právě s hlavní filozifií školy se ne zcela jsem schopna se ztotožnit, byť mi je křesťanství blízké. Ale uvítám spíš "vlastní cestu poznání", než mířený vliv.. ![]() Jak jsem psala waldorf mi taky nesedl.. (byť má jistě i on sám svá pozitiva, v něčem) |
| Filip Tesař | 134358 |
|
21.2.2014 11:21:53
U waldorfských škol u nás lidé často oceňují osobní a vnímavý přístup učitelů, ale waldorfský pedagogický systém je sám o sobě dost uzavřený a strnulý, postavený na ideologických (nebo náboženských, chcete-li) premisách a nepřizpůsobuje se novým pedagogickým poznatkům víc, než z osobní iniciativy konkrétních učitelů.
|
| BERBER+A+L+V | 7963 |
|
|
21.2.2014 11:11:50
Poznala jsem (byť okrajově) waldorfskou školu v Německu a v ČR, a mne osobně neoslovila ani jedna z škol.
České školství má své mouchy, to bezesporu, ale waldorf pro mne není cesta.. ![]() |
| fisperanda | 60761 |
|
|
21.2.2014 11:03:31
Muselo by jít z waldorfské školy do waldorfskýho světa.
Jinak těžce narazí. |
| Eržika. | 36295 |
|
|
21.2.2014 10:53:07
Kamisi, jednotlivé waldorfské školy se dost liší - je to o lidech jako všude.
Ano, mě taky myšlenky dr. Steinera, ze kterých vychází antroposofie a waldosrfské školství příliš nesedí... |
| Citronove koliesko | 7937 |
|
|
21.2.2014 10:47:19
Bežne sa hovorí, že žiaci WŠ nevedia poriadne čítať a počítať ale vedia vytancovať svoje meno ale záleží to priamo od školy (učitelia, vedenie). Môj šéf je zakladateľom jednej WŠ, niekedy tam chodí vyučovať prírodovedu (berie si na hodiny aj svoje psy). Naposledy sa táto konkrétna škola umiestnila na 3.mieste vrámci Bratislavy pri celoslovenskom testovaní (Monitor9).
Osobne by som tam dieťa dala len ak by malo vážne problémy so začlenením v bežnej škole. Majú odlišný prístup, snažia sa u dieťaťa rozvíjať to na čo má, v čom je dobré. trochu by som sa bála ako si potom zvykne na bežnú SŠ. |
| Kamisi | 129832 |
|
|
21.2.2014 10:41:41
Z toho, co jsem vyčetla, mi to přijde míň závadné než klasické školství. Otázkou je, co to obnáší v praxi, v jednotlivých školách.
|
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.