
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| Delete | 8214 |
|
|
24.8.2015 1:41:47
Tragiko,
a když dítě nebude chodit do ZUŠ? Bude asi dál navštěvovat místního učitele hry na kytaru, má možnost muzicírovat a zpívat s tatínkem, ale nic oficiálního... No a TV taky nic oficiálního, možná zvládnu ohlídat nějaké atletické závody, holka uvažovala, že by začala s volejbalem. Možná by mi prošlo, ale to musím zjistit v práci, abych si ji brala na hodiny TV k nám do školy, budu mít na tělák svoje druháky a pak čtvrťáky, tak s nimi by si docela užila, mě tak napadá...ale obávám se, že mi to neprojde přes ředitele. |
| Tragika | 61116 |
|
|
24.8.2015 1:08:16
Delete, na to ŠVP kouknu. V každém případě máš u jednotlivých předmětů učivo rozepsáno podrobně - každý týden po celý školní rok . HV jsem řešila dodáním vysvědčení ze ZUŠ a videem ze synových koncertů. TV zase fotkami,na kterých jsem zdokumentovala x sportovních disciplín, které během školního roku dělal. K obrazové dokumentaci jsem vždy psala krátkou zprávu. Vše jsem zasílala třídnímu učiteli. Tohle je asi dobré dělat do poloviny prosince a do poloviny května. Nenechávat to na dobu těsně před přezkoušením, protože v té době jsou už učitelé zavaleni prací.
|
| Delete | 8214 |
|
|
23.8.2015 19:59:09
Začínám se pomalu prokousávat webem a moodlem ZŠ Březová a nikde nemůžu najít ŠVP. V moodlu jsem našla nějaký seznam předmětů, ale zatím jsem nikde neobjevila, jestli tenhle seznam odpovídá seznamu právě podle ŠVP. Nevíte někdo?
A potom se chci zeptat, jak s výchovama, jak se kontroluje naplňování, co a jak se hodnotí, co se kam vkládá? Třeba u VV a PČ si dokážu představit, že vyfotím a vložím do portfolia konečný výrobek, ale jak HV a TV? Díky za pomoc. |
| Delete | 8214 |
|
|
23.8.2015 19:53:48
Mariko,
to, co dceři jde (složení slova z hlásek), je jeden z nezbytných předpokladů pro čtení. Teď by potřebovala zafixovat tvary písmen vnímané zrakem, to je to, v čem si asi není moc jistá a proto se jí do toho nechce. Můžete to zkoušet i mimo čtení, hraním si s písmenky, skládáním slov z písmenek, ale pokud možno právě vše s tou zrakovou oporou. Jakmile získá jistotu i v tom poznávání písmen, můžete spojovat, nejlepší je opravdu to vázání s vyslovováním přečteného písmene do rozpoznání dalšího písmene, jak už tu holky psaly. |
| maja3maja | 76839 |
|
|
18.8.2015 11:18:39
Nedělali jste, prosím pěkně, někdo v projektu vývoj člověka? Australopithecus, home erectus atd. Literaturu mám dobrou, ale nějak postrádám nápady, jak ty etapy zhmotnit. Uchopit do rukou... Budu vděčná za každý nápad.
|
| Eržika. | 36295 |
|
|
14.8.2015 22:57:32
Syn začal číst vázaně (příspěvek níže) a dyslektickým pravítkem. Což je kus čtvrtky s ustříhlým rohem, kde se postupně ukazuje čtené písmenko a zakrývá řádek pod tím a další písmenka.
Takže při genetické metodě to vypadá vvvvíííííííííílllllaaaa ttttaaaaannnnnččččíííí. (nemám domácího školáka, syn je integrován v montessori ) |
| MarikaP+3 | 82381 |
|
|
14.8.2015 14:38:58
My to měli spíš obrácené, začala jsem genetickou, ale Eli to vůbec nedokázala spojit. Pak začala sama slabikovat a šlo to líp. Já už jsem taky pochopila, že nemá cenu tlačit, takže to opravdu nechávám na ní. Teď má právě období, že sama prostě čte občas něco, co jí zaujme(slova na cedulu, název knížky, článku), ale baví jí hodně, když jí text vyhláskuju a ona to spojí. Proto to tak dělám, víceméně to probíhá tak, že si čteme (myslím, tím, že já jí čtu nějakou pohádku) a občas řeknu slovo, třeba: Byla jednou jedna malá V Í L A a ona řekne víla. Asi tím, že jí to jde, tak jí to baví. 15 minut čtení - chacha, o tom si mohu nechat jen zdát, ale nechci proměnít domácí školu v boj a je pravda, že ten zájem se pomalu zvedá. Už se moc těším, až bude ležet v knihách
![]() |
| Tragika | 61116 |
|
|
13.8.2015 9:41:33
Zároveň si ale myslím, že bys neměla hláskovat místo dítěte. Jestli dceři vyhovuje více genetická metoda, tak bych ji slabikovat nenutila.
|
| Tragika | 61116 |
|
|
13.8.2015 9:15:13
Mariko, pokud vím, tak tvá dcera je srpnová a šla do školy hned v září? Mám červnového syna, který v šesti letech absolutně nejevil zájem o písmena, natož o čtení. Dala jsem mu odklad a čekala. V lednu jsme začali s DŠ a první půlrok jsem tady řešila slabikování a jeho nechuť ke čtení. Oficiálně jsme ale začínali s DŠ až v jeho sedmi letech a to jsem už trvala na tom, že každý den se bude 15 minut číst. Vyrobila jsem Slabikář a klidně jsme stejnou stranu četli každý den celý týden. V osmi už syn ležel v knížkách a četl a četl. Dnes už vím, že v tomto ohledu nic neuspěcháš.
|
| Bodlík | 92333 |
|
|
12.8.2015 19:28:16
Tak to bych se toho nebála, ona to letos zvládne. Já s tím měla problém jen u jednoho prcka. Tady nám pomohlo vázání. Pomalu jsme jeli jedno slovo, ukazovali si písmenka a pomalu a dlouze četli: místo MÁMA jsme jeli prstíkem a přecházeli nahlas z písmenka na písmenko: MMMMMMMMMÁÁÁÁÁMMMMMMMAAAAAAAAA a ono se to tam rozeznělo. Ostatní se naučili číst sami. To je jen tip, co zabralo u nás, třeba to budete mít jinak, ale určitě to dáte.
![]() |
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1
Labyrintem Malostranských dvorkůPraha 1 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.