
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| Monty | 129940 |
|
|
23.1.2015 13:46:44
"Pokud je nekdo skutecne talent, nadany a nadprumerny, tak neverim, ze ho "ubije" 1. a 2. stupen zakladky."
Rodinova, přesně to si myslím taky. ![]() |
| Rodinová | 140078 |
|
|
23.1.2015 13:45:30
Pokud je nekdo skutecne talent, nadany a nadprumerny, tak neverim, ze ho "ubije" 1. a 2. stupen zakladky.
|
| . . | 133444 |
|
23.1.2015 13:41:49
Nesrovná, nesrovná, nesrovná. Už nikdy se to nesrovná. Respektive srovná se to do stejného výstupu - tj. ztratí se talent, ze kterého mohl být společnosti prospěšný vědec, a zůstanou fajn lidi, prospěšní společnosti jako úředníci třeba. Pokud nadané dítě utlučeš drilem násobilky, už nikdy z něj nebude třeba ten vědec nebo vynálezce nové techniky, materiálů, léčebných metod... Hezky se srovná s nenadanými. Není to škoda?
Nesrovná se to tak, že by nadaný matemetik "přežil" 13 let klasické frontální výuky a pak pokračoval v rozvoji svého génia, pokud současně není silná osobnost, která svůj talent rozvíjí nezávisle na školních požadavcích, které ho časově vytěžují dost na to, aby neměl "čas na blbosti". |
| Alraune | 129596 |
|
|
23.1.2015 13:38:59
Moje dítě rádo chodí do školy, přitom není sběratel jedniček a ani učitelka není ideální... ale škola je sociální prostředí a ona má vysokou potřebu prosadit se ve společnosti.
|
| susu. | 129001 |
|
23.1.2015 13:38:01
Moje dcera měla soutěže ráda, pokud měla šanci v nich vyhrát bez námahy. A fakt nešla do rizika, že kvůli tomu bude muset něco dělat
, takže zrovna u nás moc nefungovaly, ale já to právě považovala za dobré ji trochu nutit poznat, že v životě nejsou věci zadarmo a že se pro ně občas musí i něco naučit a snažit se a že to bez toho nejde. |
| Monty | 129940 |
|
|
23.1.2015 13:35:44
Anett,
můj syn právě ne. Každé dítě je jiné. Jeho bavilo, když mohl samostatně něco vypracovat a pak to někomu odprezentovat. Na prvním stupni si kolikrát postěžoval, že by v hodinách přírodopisu rád stál na stupínku místo paní učitelky. Nějaká řevnivost a soutěživost, to jde mimo něj. |
| susu. | 129001 |
|
23.1.2015 13:34:44
Yuki, jenže ono se to časem opravdu srovná.
Takže je to fajn mít pár let pocit, že to tvému dítěti jde a jak mu pomohlas, no a pak se to srovná. A v dospělosti to bude jedno, možná z toho bude jen další nadbytečná znalost, možná ne a z tvého syna bude další běžný učitel matematiky(nebo tak něco). Já si cením znalostí, na druhou stranu to "nebrzdění školou" mi přijde trochu jako přehánění protože se to fakt srovná. |
| Ropucha + 2 | 120300 |
|
|
23.1.2015 13:31:47
Můj syn měl soutěže rád. V mladším věku, o němž je řeč, v pubertě už by ho to samozřejmě nebralo. Tipuji, že proto, že soutěž má v sobě prvek vzrušení a napětí, může se při ní spontánně vykřiknout a vede k cíli, který je pro dítě čitelný (mohu vyhrát) - což jinak ve vyučování moc nezažije.
Tím nevysvětluji vzdělávací přínos soutěží, ani netvrdím, že jsou pedagogicky správně, je to jen pohled dítěte. |
| susu. | 129001 |
|
23.1.2015 13:28:41
Aleno ono je spíš cílem aby se násobilku naučili i ti, kterým moc nejde. A ne, netvářím se, že to funguje stoprocentně, ale zase mi přijde škoda, kvůli těm, které to nebaví to nadopřít ani těm, které to baví. Je to o míře.
|
| Yuki 00,03,07 | 49504 |
|
|
23.1.2015 13:27:12
SUSU. já mluvím o matematice, může se to týkat samozřejmě jakéhokoliv jiného předmětu
a zrovna v té matematice - kdyby syn musel dělat co ostatní, rozhodně by nebyl tam, kde je teď, právě v té matematice. Je lepší, je rychlejší, a škola, trochu alter, mu to umožnila, klasická základka řekla, že "se to srovná" a já jsem nedovolila ho srovnat, právě v té matematice - tak proto mluvím o matematice |
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1
Labyrintem Malostranských dvorkůPraha 1
Advent v PískuPísek Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.