
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| Alena |
| • |
23.1.2015 13:24:26
Chtela jsem napsat v nasobilce, pardon.
|
| Alena |
| • |
23.1.2015 13:24:04
Muzes mi napsat, k cemu je soutez v matematice dobra? Ja to fakt nevim, ted si nedelam srandu.
Jak to vypada? Vsichni stoji a rikaji vysledky a kdo nevi tak vypadava? K cemu to je? Aby ten, co ji ovlada se procvicil jeste vic a ten co vypadl a potrebuje cvicit, tupe ziral z okna a utvrdil se, ze je zase luzr? |
| susu. | 129001 |
|
23.1.2015 13:21:13
Ono se dělají i jiné věci než soutěže v matematice.
![]() Nevidím navíc, proč by soutěž v násobilce měla někoho utlouct, jéžiš, to není žádné drama. To z toho dělají možná rodiče. |
| Yuki 00,03,07 | 49504 |
|
|
23.1.2015 13:15:10
SUSU, třeba moji kluci soutěže s násobilkou nesnášeli, přitom jeden z nich je opravdu dobrý matematik, ale v době ,kdy se měl učit zpaměti násobilku, se zajímal o jiný věci (z matematiky) a opravdu neměl chuť předhánět se v rychlosti s ostatníma, a o rychlost mu nejde ani teď, soutěživý je, ale zatímco ostatní ještě hráli nadšeně zamrzlíka na násobilku, on vyhrával matematické olympiády pro starší kategorie - pro takový děcka jsou alternativy nsad i nutností, jinak se utluče, co v nich je
|
| susu. | 129001 |
|
23.1.2015 13:08:35
NO, drilovat násobilku třeba nikoho moc nebaví. ALe ve třídě, pokud třeba i soutěží, je to baví. Dcera mi občas vykládá, co se dělo, znám její spolužáky, jo drilování je nebaví, ale se školou samotnou jsou v pohodě.
Nebudu se tvářit, že nejsou nikdy žádné problémy, ale ne, škola sama a učení to není. |
| úča |
| • |
23.1.2015 13:07:14
Však jo. Já to celkem znám, my máme hodně cizinců, i spádových i nespádových. Často děti které na prvním obědě ve škole poprvé vidí příbor, takže jim ani nejde se najíst. Učíš je to, některé se hned chytnou a jiné ne a ne, nevíš proč, jen mlčí a bojkotují příbor, řekneš rodičům, ať jim dávají hůlky, rodiče jen vrtí hlavou a mlčí.... nebo holčička, která první dva roky prostě nemluvila, němý Bobeš. Kluci kteří na první našlápnutí startují tak, že jsou schopni způsobit vážné zranění (prvňáci), děti nepochopitelných zvyků a komunikačních vzorců. Je to docela fuška. A neustále si někdo, nejlépe koho se to vůbec netýká, stěžuje.
Nemluvě o divných pánech hřmotného zjevu s řetězy a černými brýlemi, kteří se sem tam vynoří z ohybu chodby. |
| jentak |
| • |
23.1.2015 12:59:28
Účo - tady nebylo zbytí, v této škole byla první třída jen jedna, každý ročník tam má jen a pouze jednu třídu. Takže tam by to znamenalo jen jedno - přijmout na školu jen jedno dítě a ostatní ne. Ale to pochybuji, neboť vše se vyřizovalo přes tlumočníka - tedy hovory s rodiči, rodiče ani na schůzky nechodili /no, co by tam dělali, když česky neuměli/, jednou jsem tam viděla tlumočníka.
|
| úča |
| • |
23.1.2015 12:57:00
Spíš ne, všichni cizinci nejsou kolegové a kamarádi a to ani když jsou cizinci stejného národa. A u malých dětí už to tak nefunguje vůbec, jako že by spolu držely na konto cizineckosti. Výjimky samozřejmě jsou. Ale v zásadě cizinci fungují velmi podobně jako našinci.
|
| jentak |
| • |
23.1.2015 12:56:37
Jo - musely ty děti sedět v prvních lavicích, nesměly sedět spolu /aby byly nuceny mluvit česky a ne mezi sebou/, ale stejně to bylo na ho.no, protože co můžu posoudit, tak ve třetí třídě všechny tyto děti uměly skvěle matematiku, ale jen počítání, ani jednoduchou úlohu, protože nerozuměly. Uměly v podstatě dobře česky číst, ale dost často nechápaly obsah, a protože doma rodiče česky neuměli vůbec a žili ve své komunitě, tak mluvily česky velmi špatně, tudíž nesměly být zkoušeny nahlas, moc nemluvily a vůbec to bylo na ho.no /tedy pro ně/. Kde teď jsou, netuším - syn z té školy odešel.
|
| Kamisi | 129832 |
|
|
23.1.2015 12:56:34
Možná je sporné, co obě myslíme slovem "spokojené". Já neznám moc dětí, které by rády chodily do školy a těšily se tam. Většina to tam chodí odsedět, protože musí. Pak znám pár zapálených sběratelů jedniček, těm ale dost unikají některé důležité věci, jako třeba podstata, proč se vlastně učí.
Já nepotřebuju hledat odůvodnění domácího vzdělávání. Po jedenácti letech docházky a nemalých problémů v různých školách našich dětí mám dost zkušeností. Navíc jsem taky chodila do školy a ještě si toho dost pamatuju. V jistém ohledu se toho moc nezměnilo a i tu trochu svobody, která se začala nabízet, je opět snaha zazdít. |
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1
Labyrintem Malostranských dvorkůPraha 1
Advent v PískuPísek Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.