| Z+2 | 109449 |
|
|
16.5.2018 15:27:31
Co je to patologická partička? A ano, šikana je problém. Ale opravdu si nemyslím, že by za ní byli fotbalisti a hokejisti.
![]() |
| Žžena | 83005 |
|
16.5.2018 15:25:17
Mně by přišlo ideální, kdyby běžné školy uměly pracovat i s problematickými dětmi, ale to je v českých podmínkách a s tuzemským pedagogickým "výcvikem" sci-fi. Bohužel. Řešení problémů tu většinou školy pořád neumí.
A asistenti s rychlokurzem a dočasným flekem na půlúvazek za minimálku to nevyřeší. |
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.5.2018 15:21:13
Žádné kolktivi nefungují stoprocentně demokaraticky. V dětském kolektivu není nic jako zsamozvaný vládce. Vždy k vládě potřebuje respekt ostatních a na ten nikdy jen fyzická převaha nestačí. A ve většině dětských kolektivů je víc vůdců. Role se občas střídají, ale hierarchie ve skupině prostě funguje prakticky vždy. Někdy méně viditelně.
|
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.5.2018 15:18:32
Není. Je třeba agresi transformovat a pracovat s ní. Bohužel učitelé a hlavně učitelky na ZŠ to neumí a nehodlají se naučit.
Jinak si nemyslím, že inkluze je o zařazení agresivních dětí do škol. Agresivita asi v populaci stoupá, ale spíš to souvisí s volnější výchovou. Změněnou skladbou tříd a s neschopností škol na to adekvátně reagovat. |
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.5.2018 15:16:09
Jasně, že je zdravý kolketiv s přirozeným vůdcem. Většinou i nejlépe funguje. Bez vůdců a nemusí být jeden, kolektiv většinou dobře nefunguje. Vím to kolektivní sporty dělám celý život. Nakonec i vedení v zaměstnání je práce s kolektivem.
Navíc ani hokejista nebo fotbalista co si o sobě myslí, že je bůh (což nevím přesně co znamená, ale dobře) nemusí vůbec kolktiv vést. |
| Marika Letní | 140743 |
|
|
16.5.2018 15:15:22
madelaine "Nevím, jestli izolovat děti se sklonem k agresi je ta správná cesta"
No, izolovat (poslat za dveře zpytovat své chování) agresivního žáka považuji za vhodné. Takový time-out, trestná lavička, jako ve sportu... Nakonec agresivní dospělé, taky společnost izoluje, pokud překročí zákonem stanovenou míru. Myslím, že ve škole by to mělo být stejně. Není možné nechat ostatní děti snášet útoky, jen proto, že spolužák "má diagnózu". |
| Buřt | 147593 |
|
16.5.2018 15:12:13
Madeleine a chtela bys pracovat s agresivnim clovekem? Jak by ses asi citila? A detem to klidne delame
|
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.5.2018 15:08:04
Čemu to škodí?
|
| Marika Letní | 140743 |
|
|
16.5.2018 15:07:08
Epepe "jsem přesvědčená, že každé, sebezdravější dítě, ve škole aspoň jednou píchne spolužáka kružítkem, prstem do oka, řekne mu, že ho "bude píchat", nebo aspoň při nejapném vtipu přestřelí a položí mu napínáček na židli."
Co prosím?? Já tedy nikdy nikoho nepíchala, ani tím nevyhrožovala. A ani mně se to nestalo. Jo, zlobil, kterého ke mně přesadili, do mě šťouchal prstem (ale rozhodně ne do oka!), ale kružítkem?? Na tom je vidět, co jsou někteří lidé schopni považovat za normální. ![]() |
| Buřt | 147593 |
|
16.5.2018 15:03:38
Je spousta povah, ktere muzou byt pro atmosfredu ve tride skodlive.
Ale to, ze si nekdo o sobe moc mysli nebo ze nekdo jiny je uzkostny snad nejde srovnavat s tim, ze je nekdo vuci ostatnim agresivni. To proste nejde, tecka. Neexistuje. |
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.