| K_at | 121378 |
|
16.5.2018 14:53:53
Epepe, za prve - dite musi byt vzdy bile? Proc to neustale zduraznujes? Druha vec - proc ta ironie?
|
| Buřt | 147593 |
|
16.5.2018 14:01:15
Tino, off topic, ale proc jste nakonec odpiskali ten skautsky oddil? Nebo porad chodite, ale jen vynechate tabor?
|
| Sam01 | 129844 |
|
|
16.5.2018 13:52:52
Epepe,
ono není všechno tak hezky sluníčkové jako na papíře. Dítě,které neustále ruší výuku a nějakým způsobem obtěžuje své spolužáky prostě problém je. Notabene pokud je ještě ke všemu agresivní. Je velký rozdíl jestli se nehoda stane při nějaké blbé hře náhodou nebo jestli někdo cíleně dnes a denně napadá spolužáky. Třeba pro introvertní tiché, hodné dítě může být pobyt v kolektivu s takovým spolužákem peklo. Představ si mít v práci dnes a denně kolegu,který na tebe bude třeba vulgárně mluvit nebo tě bude fyzicky napadat. A ty budeš tak hodná,že mu to budeš tolerovat,protože on je prostě jiný a má v rámci společenské inkluze právo být ve stejné práci jako ty. To,že je "magor" a společensky někde jinde nikoho zajímat nebude, Ty budeš muset držet pusu a krok a to chování mu tolerovat. Hezká představa co. Ty máš na výběr a můžeš změnit práci,ale děti do té školy chodit musí. V Praze i umím představit ,že dám dítě jinam,ale někde na maloměstě nebo vesnici na výb+ěr není. Nemyslím si,že škola,kde děti denně jsou 4-9 hodin by měla být místem pro nějaké sociální experimenty v podmínkách jaké máme. To pak skutečně skončí tak,že, kdo na to bude mít prchne do soukromého sektoru a,kdo ne,tak holt bude trpět. Inkluze je prospěšná tam,kde je dítě třeba tělesně postižené. Tam vidím přínos v tom,že se děti naučí nabídnout pomoc v tom,co dítě nemůže. V případě agresivních jedinců,ale ten přínos pro kolektiv nevidím. Vidím jen omezení zbytku třídy a nebezpečí úrazu. |
| Grainne | 67561 |
|
|
16.5.2018 13:40:55
Epepe, obavam se, ze nezvladnuta inkluze "za kazdou cenu", tedy i za cenu ohrozeni zdravi spoluzaku, nadela vic skody, nez uzitku.
Soudny rodic, disponujici alespon nejakou moznosti sve dite odklidit agresorovi z cesty, to udela, protoze v nekterych pripadech to bohuzel neni o tom, ze se situaci muze pracovat skola, ale ze stav zaka je dan, je nemenny a prisupy, motivace, ci zpusob vyuky jdou zcela mimo jeho stav. Ti rodice, kteri nemaji moznost sve dite presunout, budou vybuzeni k nesnasenlivosti nejen k tomuto jednotlivci, ale k odporu vuci inkluzi obecne. V neposledni rade, pokud by se me dite stalo opakovane tercem fyzickych utoku, dokonce se zranenim, ja bych zvazovala i trestni oznameni, protoze skola je povinna zajistovat bezpecnost deti. Vsech. |
| Lou+3 | 30918 |
|
|
16.5.2018 13:30:11
Nase deti chodily do skol na trech kontinentech. A jsem rada, ze zazily inkluzi.
Ale na druhou stranu, je k ni docela dlouha cesta a zacatky mohou byt bolestne. A ani v zemich, kde funguje dlouho, neni vzdy vse uplne bez problemu. A zakladem inkluze je treba I to, ze tyhle deti maji ve skole sve vlastni prostory, ktere mohou pouzivat v krizovych situacich. Ze maji hlidane mistnosti na uklidneni a individualni praci. Takze trida nemusi resit jejich krize. |
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.5.2018 13:22:35
Co je nezdravá soutěživost? A jakou paseku dělají inteligentní hokejisti v kolektivu?
|
| Epepe | 89236 |
|
|
16.5.2018 12:51:40
Siobhan, mně přijde na té inkluzi super i to, jak se rodiče začali o atmosféru ve třídě, vzdělání děti, způsob výuky masivně zajímat. Když srovnám s předchozími lety... Dokonce je už i spousta rodičů, kteří se za své dítě postaví, ukazují mu, že se může bránit, jednat s autoritami jako je škola... Za mne jednoznačný klad
|
| TaJ | 81121 |
|
|
16.5.2018 12:50:11
Epepe, zní to pěkně, ty jsi možná ta výjimka, ale co tak slýchám od rodičů jiných dětí, tak učitelů, kteří takovým způsobem s dětmi pracují, je fakt málo...a ono taky při tom počtu ve třídě ani není divu...v malém počtu se s tím dá dobře pracovat, vcítit se apod...ale tam kde je skoro 30 dětí ve třídě, je to většinou utopie...já si to neumím představit, i ve třídě o 8 dětech jsme se v první třídě setkali s náznaky šikany, naštěstí tam to bylo ale hned dost vidět a paní učitelka i vychovatelky v družině to s dětmi ve třídě, se synem, i se mnou hned řešily a srovnalo se to...jenže tam byla učitelka většinou ve třídě nebo někde poblíž i o přestávkách, v družině jich bylo dohromady taky jen pár...
|
| Sio | 140384 |
|
16.5.2018 12:46:42
Na agresivní dítě, který soustavně ubližuje spolužákům, a nic a nikdo mu v tom nebrání, protože "na to má papír", já teda svoje děti ladit nebudu, to se na mě nezlob.
|
| Epepe | 89236 |
|
|
16.5.2018 12:42:21
Ruth, já pracuju ve škole. S inkluzivní výukou se potkávám denně. A věř mi, že já to beru tak, že každé dítě je jiné a je potřeba se na něj naladit. Některé dítě je agresivní, některé skrytě manipulativní, některé nezdravě soutěživé (takový malý bílý, chytrý, zdravý, většinový hokejista nebo fotbalista většinou v kolektivu nadělá větší paseku, než kdokoliv jiný). A některé děti mají plány na ADHD, některé jsou "jen" uzkostne a obojí v jejich dušičkách nadělá paseku, pokud se s tím nepracuje.
|
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.