| monam | 158013 |
|
19.11.2020 14:10:02
Že jo 😁 a přesto nejsem debil či se ani nevyucil
|
| Aninabe | 9885 |
|
|
19.11.2020 14:02:06
![]() Soucítím.My jsme od jedné takové "soudružky" učitelky zdrhli ještě v září do jiné školy, to nešlo. To nebyla první třída, ale nějakej závod v koulování a čtyřkování. |
| Hrozinka | 60926 |
|
|
19.11.2020 14:01:46
Malýho podpoř, řekni mu, že budete cvičit. Brouček, ten z toho musí být vyplašenej.
![]() V první třídě v prvním pololetí samý jedničky, ve druhým max.dvojka, trojka fakt výjimečně ke konci roku. Ale pětka neeee. |
| Bouřka | 7675 |
|
|
19.11.2020 13:59:33
Já měla s naší paní učitelkou řadu problémů, ale použití prstů u dětí podporovala, i ve druhé třídě, když začínali přechody přes desítku.
|
| Hrozinka | 60926 |
|
|
19.11.2020 13:54:59
![]() Po prvňácích chtít jenom výsledky? To snad ne!!!! Potřebují příklad vidět. A zakazování prstů v listopadu, když byli měsíc doma? Vždyť prsty jsou u takhle malých prvňáčků normální.Doporučovala bych ráznou rozpravu s panem učitelem. Ať se vzpamatuje! |
| Federika | 14090 |
|
|
19.11.2020 13:53:27
Já tomu vúbec nerozumím.Proč jde do první třídy učit člověk, kterej má potřebu dávat 6-7 letýmu dítěti kule? Jsou to sadisti nebo co?ukázat jim hned na začátku zač je toho loket, koukej, takhle vypadá škola, těš se, už jen nějakých 10-20 let a budeš osvobozen...
|
| Bouřka | 7675 |
|
|
19.11.2020 13:49:21
Co umí a neumí a proč vím nejlíp sama. Takže mě na známkách nesejde, jsem s naším školstvím obecně v nesouladu. Našemu jde matematika levou zadní, ovšem počítat z hlavy má problém stejně jako já, oslabená krátkodobá operační paměť, musíme ty čísla vidět no. Krom zkoušení dané dovednosti na prvním stupni to nikdy ničemu nevadilo, prostě si to napíšu. V diktovaných cvičení dopadá blbě často, protože stačí drobné opoždění a začne panikařit a už se nechytí, jedno jestli matematika, čeština nebo cokoliv jiného. Takže se ho snažím spíš naučit jak na situaci reagovat, ale bez úspěchu zatím.
|
| Mariana +2 | 135342 |
|
|
19.11.2020 13:49:06
Já se musím podívat, ale taky myslím že snad ani ty dvojky nedávala, určitě ne na začátku první třídy. Prostě buď jedničku, anebo zkusíš to příště. A taky myslím že se snažila aby každé dítě ten "úspěch" zažilo a našla něco co umí, co mu jde a za co ho může pochválit.
Byla skvělá. A to jsem si fakt "užila" u češtiny, mám dva dyslektiky, takže jsem fakt ocenila ten individuální přístup. A že je dokázala nadchnout že ty první roky chodili do školy rády (což tedy postupně ve vyšších ročnících je pak pustilo), ale jsem ráda za ten pozitivní začátek. Já sama bych na jedničky netlačila, myslím že by stačilo zejména u prvňáků třeba pochvaly nebo slovní hodnocení, ale děti je chtějí, i ty moje na ně byly pyšné, a to jsem známky nikdy moc neřešila. |
| neznámá | 91073 |
|
19.11.2020 13:48:08
Já si myslím, že pětka u prvňáka je selhání učitele. Asi bych to s učitelem řešila, v první třídě mají děti (a rodiče) motivovat a ne tahle srážet.
Já zažila také u jednoho prvňáka učitelku, co se neštítila dávat pětky, naštěstí byla odejita, fakt to nešlo. U dětí vyvolala akorát bojkot školy nebo absolutní nechuť ke škole. |
| Federika | 14090 |
|
|
19.11.2020 13:41:09
Moje děti nedostaly žádné v první třídě ani dvojku. Nikdo tam nedostal ani dvojku. V první třídě to vúbec není třeba.
|
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.