
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| Federika | 14090 |
|
|
8.11.2023 13:57:10
Tak napíšu řediteli
![]() Nebo řeknu dětem, že to považuju za blbost,at si klidně nechají dát kuli,že je to fuk. |
| Zufi. | 52220 |
|
|
8.11.2023 13:55:36
A když je kontroluje ředitel????
|
| Zufi. | 52220 |
|
|
8.11.2023 13:54:50
![]() |
| Federika | 14090 |
|
|
8.11.2023 13:54:04
Delete,
Já svým dtem (nejen svým jako vlastním,ale i těm, které učím) říkám,že každej si pro sebe musí najít svou nejlepší cestu, Někdo si kreslí na kartičky, někdo dělá kudrlinky do sešitu, někdo neptřebuje nic z toho. A že mě vůbec nezajímá, kterou cestu si vyberou, každopádně ta jejich cesta by měl vést k cíli-tedy osvojení si toho, co potřebujou. Když dělá moje dcera kudrlinky, pečlivě vybarven do sešitu, vím jistě, že má u toho puštěnou hudbu a že ji nic kromě hezkých kudrline nezajímá. Teprve po dopsání se shání po zdrojích,kde se to fakt naučit, A ona potřebuje ta videa, povídání atd. Proto ztráta času, kudrlinky. Já potřebovala kartičky, své kartičky, ne sešity. A už vůbec ne sešity k odevzdávání. A kartičky jsem potřebovala proto,že mám poruchu soustředění a takhle se přinutím to vnímat, hned. Moji synové se kartičkám smáli. Prostě každý svou cestu. Ale rozhodně ne všichni sešity s krasopisem a povinné hodnocení. |
| Zufi. | 52220 |
|
|
8.11.2023 13:52:25
Nevím o tom, ale když je někdo mezi a vím, že se fakt snaží, tak mu dám tu lepší.
Myslela jsem, že je to normální. |
| Federika | 14090 |
|
|
8.11.2023 13:48:50
Inko:-
Jsem bordelář. Jen s touhou po dokonalosti. Tak se pak holt přemůžu,no ![]() |
| Delete | 8214 |
|
|
8.11.2023 13:25:57
"místo toho si má pustit video na téma to a to, že jí to dá mnohem víc"
Jsi si jistá? Každému přeci vyhovuje něco trochu jiného. Já se z videí nebo podcastů nic nenaučím, stejně tak z cizích poznámek. Potřebuju ideálně interaktivní kontakt s vyučujícím a k tomu třeba knihu nebo jeho prezentaci, ze které si sama vypisuji. Nestačí mi podtrhat a dopisovat do textu, potřebuji si to psát/kreslit/uspořádat podle sebe. Pak to má pro mě význam. Cokoliv jiného je pro mě ztráta času. Proto považuji za stejný nesmysl i cílené vedení dětí k vytváření dokonalých zápisů (navíc většinou jen opsáním něčeho z tabule nebo barevného rámečku z knížky) jako jediného zdroje pro učení se. A zejména na prvním stupni, kde je obrovský prostor a možnosti k vyzkoušení a nalezení pro dítě nejvhodnějšího způsobu učení se. Ale je potřeba mu tu možnost dát, předložit pestrou škálu možností, jak zachytit myšlenky, jak třídit a uspořádat poznatky, jak se k nim pak vracet a objevit tak smysl, proč to dělat. Cílem základního vzdělání nejsou hluboké znalosti, jak si leckdo myslí, ale klíčové kompetence, životní dovednosti. A kompetence k učení, kde dílčím výstupem je nalezení žákova učebního stylu, je jedna z nich. Když se v deváté třídě zeptám žákyně (premiantky, která nikdy neměla jinou známku než jedničku), která se drtí slovíčka opakovaným čtením a je celá hin, že jí to nejde, zeptám, proč si je třeba nenapíše na kartičky nebo jestli zkusila myšlenkovou mapu, a ona vyjeveně kouká, že to by bylo fajn, akorát jí to nikdy nikdo neporadil, tak je prostě něco špatně. Matika je v tomhle super, tam totiž nikdo dokonalé zápisky neočekává. Sešit je převážně pracovní nástroj. Já na začátku roku dětem doporučuju si z jedné strany psát zápisy a poznámky z učiva, k tomu příklady, které děláme společně a mají tedy ověřené výsledky. Z druhé strany pak pracují převážně samostatně a tam je chaos, protože nikdy neděláme jen jednu věc, ale přes různé dílčí úlohy třeba vyvozujeme novou věc. Tu si pak zapíšou zepředu. Říkám jim, že je to doporučení a je to jen na nich, důležité je, aby se v tom vyznali. A na učení doporučuju společně řešené příklady, plus online procvičování, plus videa, plus online pracovní sešit s tím, že kontrolu mají opět z papírového sešitu, který pravidelně kontroluji a tedy by tam měli mít správná řešení....ať zkoušejí, co jim vyhovuje. K tomu dávám bonusové úkoly, často nadstandardní, ty pak hodnotím jako aktivitu, protože se jim musí věnovat většinou mimo školu, nad rámec běžné výuky. Povinnou výbavou do matematiky jsou mimo jiné nůžky a lepidlo, protože kromě počítání a rýsování často něco stříhají, skládají, třídí, lepí...pořád se jich na něco ptám...pokud potřebují jen sedět a poslouchat, na to si fakt mohou pustit to video, ale na to nemusí sedět ve škole. |
| Inka ..|-.|-.-|.- | 141843 |
|
|
8.11.2023 13:25:22
Ty nejsi bordelář, popisovala jsi tady, jak běháš po baráku s hadříkama a houbičkama a leštíš.
|
| babi_ | 48341 |
|
|
8.11.2023 13:24:35
To si nemyslím. Ty škody napravujou úplně normální lidi, akorát by toho nemuseli dělat tolik, kdyby ten blbec nebyl pilnej
![]() Kromě zaměstnání, kde je to komplikovanější, mám jednoduchý příklad z oddílové chalupy, kde když ve věci neorientovaná osoba naskládá mokré dřevo dovnitř do dřevníku, tak ho pak musí zase někdo vyskládat ven na uschnutí - na to nemusí být likvidátor škod velmistr ani si to o sobě myslet, akorát teda toho přenáší ven o to víc, oč pilnější byl blb. |
| Monika | 123907 |
|
8.11.2023 13:16:53
Na dokladu o zaplacení, při použití formuláře "příjmový/výdajový doklad" je největší kumšt a vyšší dívčí správně vyznačit obě strany příšlušné transakce
Už víc klientů bylo v šoku, když jsem se jim snažila vysvětlit, že tak, jak ten doklad mají vyplněný, tak z něj plyne, že klient peníze od někoho přijal, nikoliv, že je zaplatil (což se dle něj stalo) ... Ale zrovna toto s krásou školních sešitů asi úplně nesouvisí ![]() |
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.