Re: odmena
Skoro bych řekla, že to ani žádné, byť odrostlé dítě, nepsalo. Děti takhle neuvažují. Syn končí třetí třídu. Je velmi šikovný, ale má poruchu pozornosti. Nosí jedničky a dvojky a pak šílený úlet čtyřky a pětky. Psycholožka tvrdí, že je typ dítěte, které potřebuje velkou motivaci. Paní učitelka vymyslela, že kdo bude hodný a šikovný, bude dostávat razítka zajíčků a kdo jich bude mít nejvíce tak něco.... Bohužel co, jsme se po roce a půl od vyhlášení akce nedozvěděli a vše vyšumnělo. Syn se strašně snažil, pomáhal paní učitelce a sbíral zajíce. Také v soutěži o aktivitu v hodině byl na druhé místě. Bohužel syn vnímal to, že paní učitelka nedodržela slib a nebylo nic (čekali jsme čokoládu, lízatko nebo něco podobného), jako silně demotivující, dokonce to paní učitelce vyčetl a v dalším pololetí si paní učitelka stěžovala, že je s aktivitou na předposledním místě. CO tím chci říct, že motivace je velmi, velmi důležitá. Výši motivace určují pouze dospělí. Je na nás, co to bude. Syn si za vsvědčení přeje klobouk. Mě to přijde jako odpovídající.
Odpovědět