..a jiné třeba manuální práce placené od výkonu. ale když jsem chodila do školy já, tak od první třídy pracovali děti převažně samostatně sedíce v lavici (nic jiného si nepamajuji). patrně proto, aby se to jednotlivě lépe hodnotilo. ale dobře víte, že známka závisí i od nálady zúčastněných, od jejich vztahu..nevypovídá úplně, co člověk ve skutečnosti ví. a hlavně z ní nepozná, co neví, pokud nemá nějakou slovní zpětnou vazbu. taky se vás u pohovoru do zaměstnání neptají, jaké jste měl známky, ale snaží se zjistit co umíte. chápu, že u vyšších stupních vzdělávání je nějaké hodnocení pro vyučující potřebné. známky nejsou z principu špatná věc, ale nepoužívají se asi vždy správně. známky zaškatulkovávají a to může u malých dětí škodit. dětem se říká, že se neučí kvůli známkám, ale pro sebe...ale skutečné reakce okolí jim dává najevo pravý opak. mnozí známky berou jako odměnu nebo trest a za chyby - úplně přirozenou lidskou vlastnost, kterou se učí, se trestá. připadá mi, že se známky přenáší i do jiných aspektů života (s tou se nekamaráď, ta má špatné známky). 
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.