No, to je sice super, ale tenhle článek mi tedy moc neřekl, nehledě na to, že bych podle názvu čekala úplně jiné informace.
Snad jen to, co jsem sama zjistila, a to, že učitelky v MŠ (ty naše tedy ano, ale kamarádčin synek měl v MŠ velké problémy, ač je vysoce inteligentní, učitelky ho posílali k psychologovi s tím, že je opožděný) a někdy ani v ZŠ nadání u dítěte spíše neodhalí, protože všeobecně tyto děti tak úplně nezapadají do kolektivu a jsou tudíž více problémové a náročné v jakémkoli směru. A že rodiče jsou v tomto mnohem spolehlivější - což mi přijde také logické a pochopitelné.
Jenže nějaký návod na to, co s tímhle dítětem dělat jsem tam tedy nevyčetla....
Jo a ještě rada pro rodiče, které mají chytré předškolní dítě - pokud se samo od sebe začne chtít učit věci jako čtení, psaní atp. je dobré ho ne odrazovat a nic s ním nedělat(jak mi radila naše učitelka v MŠ), ale vysvětlit mu to a hlavně ho to naučit SPRÁVNĚ, aby se předešlo případnému přeučování, které je vždy náročnější, než samotné učení.
Jak je v článku správně uvedeno, věk mentální u těchhle dětí neodpovídá věku chronologickému, takže poznámka ostatních o tom, že na to je ZŠ je úplně mimo...Oni na to jsou zralí prostě dřív, než ostatní..
Synek se naučil sám psát (tiskace) - jenže ty písmenka píše jedním tahem, případně "z druhé strany" a fakt je docela problém mu teď vysvětlit, že takhle se to nepíše

... On si to totiž bude psát "tak, jak chce"...

A taky bych velice přivítala nějaké školení pro všechny učitelky MŠ ohledně nadaných dětí tak, aby věděli, jak s nimi pracovat a opravili si své názory...