12.10.2006 9:22:25 Dana N.
Re: Reklamace u Bati
Také patřím k těm,kteří se mylně domnívali,že značka Baťa něco znamená.Pár dní před tím,než začala platit dvouletá záruka,jsem si u Baťi zakoupila kozačky za téměř dva tisíce.Po dvou týdnech nošení jsem boty musela dát na měsíc na reklamaci a to se během zimy opakovalo ještě jednou.Kozačky jsem tak v zimě nosila asi šest týdnů a po sezóně jsem je uložila.Hned začátkem další zimy se ulomily podpatky.V té době těsně vypršela reklam.lhůta a tak jsem ,,luxusní botky,, musela vyhodit.
Přesto jsem se nepoučila a letos jsem v této prodejně zakoupila letní boty za tísíc Kč. Ty nevydržely ani pět dnů nošení a ihned putovaly zpět.K mému překvapení na prodejně údajně nebyla prodavačka,která tyto věci vyřizuje.(Vím,že v obchodě musí být vždy přítomen člověk,který reklamaci vyřídí,ale na dohadování jsem neměla čas ani chuť.)Prodavačka mi sdělila,ať přijdu reklamaci sepsat druhý den a boty nechala na prodejně.Druhý den mi pracovnice sdělily,že boty již odeslaly na reklamaci.Neměla jsem tím pádem možnost s nimi sepsat všechny vady,které se na botách objevily.A po pár týdnech mi chtěly předat boty s úplně jinou podrážkou (asi třikrát silnější a těžší) a bez opravených ostatních nedostatků.Když jsem se bránila boty převzít,musela jsem si vyslechnout arogantní připomínky jisté pracovnice.
Od té doby se Baťovi vyhýbám obloukem.
Odpovědět