11.3.2008 9:20:06 Táňa Truksová, tři kluci
Re: Reklamace u Bati
U Bati si už nekoupím žádné boty. Alespoň ne v Brně v Krpoli. Koupila jsem tam synovi kožené boty (psali flexibilní na denní nošení). Asi za 14 dní se jedna bota začala z boku rozlepovat. Odnesli jsme boty do prodejny, prodavačka nám řekla, že zítra si máme zavolat, co bude dál. Další den nám ta samá prodavačka sdělila, že reklamace byla zamítnuta, z důvodu špatné volby boty. Prý jsem synovi koupila malé boty. Kdyby mu byli opravdu malé, tak ho bude tlačit palec a nebudou se mu rozlepovat z boku. Prodavačka mi řekla, že na reklamaci nemáme nárok a poučila mě, jak synovi kupovat boty.Že prý ona to musí vědět nejlíp, má na to školu. Tak jsem jí požádala, aby se mnou vybrala boty pro syna. Sdělila mi, že tomu u dětí nerozumí, že si musím vybrat boty sama. Velice profesionální, viďte?
Odpovědět