10.1.2010 19:06:43 Limai
Re: Miky
Jestliže je na výrobku vada která brání jeho funkčnosti a ty jsi na ni přišla až při nošení,OBCHODNÍK MÁ POVINNOST PŘIJMOUT ZBOŽÍ K REKLAMACI.Takže stůj si za svým,prodejci často hřeší na to že zákazník je většinou neznalý zákona a prostě to zkouší,na jednu stranu se jim nedivím,když jim lidé jako vy kteří se na to vyprdnou a raději nad tím mávnou rukou tu možnost obchodovat nekalým způsobem umožní.Takže bych doporučila dojít do obchodu,znovu požádat o převzetí k reklamaci a pokud prodavačka odmítne,tak přímo před ní zatelefonuj na obchodní inspekci(ČOI),popiš svůj problém a zeptej se zda prodavačka postupuje v souladu se zákonem,když ti odmítá reklamaci převzít.A pokud máš mobil kde je možné zapnou hlasitý odposlech,pěkně na plné koule bych jí to pustila.Funguje to na tisíc procent,mám bohaté zkušenosti.
Odpovědět