Re: Hyperaktivní spolužák
To je hodně složité téma. Já jsem pro integraci, už jen z toho důvodu, že hyperaktivní člověk bude mezi ostatními žít celý život a musí se naučit to zvládat, stejně jako ostatní se musí naučit žít s ním. Když takového kluka zavřeme doma a budeme ho učit doma, tak mu podle mě neposloužíme. Protože jednoho dne bude muset ven a pak si nebude vědět rady a bude to ještě horší. Nehledě na to, že je to normálně inteligentní dítě, které bude chtít třeba studovat, a co potom??? Má taky studovat VŠ doma?
Já už jsem to tady jednou psala, ale zopakuju to. Problémových dětí je fůra a je blbost je zavírat nebo nějak jinak izolovat od ostatních. Problémovým se může stát každé dítě v průběhu svého dospívání. Co takhle třeba děti které šikanují ostatní? Děti které ostatním ubližují pro zábavu? Ty nikam nezavřeme? Jsou mnohem nebezpečnější pro ostatní než dítě které v hodině vyrušuje. Chápu, že to může být hodně nepříjemné a nechci nijak snižovat zakladatelčin problém, ale podle mě je integrace (ne za každou cenu) správná cesta.
Odpovědět