Re: Povinná angličtina a příliš pokročilé dítě
Katko,
abych odpvěděla na tvou otázku: Ti rodilí mluvčí,ty tři děti ve škole u mýho syna se takový věty neučí,neučí se je nikod...Všechny děti už anglicky umělly, jedou prostě podle britských osnov, šechny předměty, učí se normálně ty jejihc vědy, matiku, literaturu, píšou, dělají pravopis..Rozíl mezi rodilým mluvčím -dítětem a českým dítětem, který má angličtinu od školky,je prakticky smazán, je ta pak už rzdl spíš v tom, jak jde komu pravopis, jak čte apod..
A psala jse o té němčině, já svoje děti s naprosto skvělou němčinou-ovšem jen jen knverzační, bez psaní, gramatiky, znalostí literatury-nikde v ZŠ neudám. tyhle děti jsou prostě oříek, jedině individální výuka, absolutně to neočekávám od učitelek na ZŠ, to nejde..Ke starším dětemje těžký je strčit, i kdyby tam ta němčina byla-možná pzději, ale těžko strčíš prvňáka ke čtvrťákům, nezvládal by psát, tempo-i kdyby uměl láp mluvit, nejde to...
Takže to budu řešit delím pobytem v Německu, na nějaké škole, případně individuální výukou..
A taky se divím, že jsi do angličtiny investovala energii a pak ses nepídila dál. Pokud se s dítětemdál nepokračuje-a od běžné ZŠ to fakt nemůžeš očekávat-pak je to mnohdy energie, čas i peníze vynaložená téměř-nadarmo...
Odpovědět