Re: Povinná angličtina a příliš pokročilé dítě
Ben, já o tom právě fakt ještě vůbec nic nevím..Mám mladšího na českobritské škole, mají všechny předměty v angličtině, ale zároveň -ještě k tomu- češtinu, matematiku a českou prvouku, náročnost je vyšší než na běžné základce a já si to představovala tak trochu taky tak-teda že budou mít ve španělštiny ty hodiny, kde český ekvivalenty za tak důležitý nebudou-nevím, jak tam probíhá třeba dějepis a tak...
A k tomu memorování-David se nakonec fakt skoro vůbec neučí, co mu jde samo, jako matika,fyzika, informatika, přírodověda, kupodivu-tak tam má jedničky, nebaví ho zeměpis, tam má dvojky, i nějakou trojku a kapitolou sama pro sebe je dějepis, kde toho chtějí dost, ale takovou suchou formou.On se učit fakt neumí, ale tady je to už třeb, takže na ten děják jsem musela přece jen nastoupit já a suplovat takový to "vyzdvihnutí " látky, např. mě štve, že chtějí dokonalý definice, kterých on je schopen bez problémů, ale už jim nevadí, že ty dějiny nechápe v posloupnosti, že vůbec nemá nadhled.Takže jsem mu našla třeba ty klasický filmy:"Osada havranů" apod, pak si s ním o tom povídám,ale zatěžuje mě to časově a štve mě, že jim stačí jen to memorování. Dneska jsou obrovský možnosti, jak ten danej předmět učit, ale tady se jede snad ještě hůř než za nás..Davidovi je to fuk, ten chce hlavně co nejmíň práce a to memorování pro něj míň práce je..
To mě ale docela mrzí, s těma jazykyma, obě mladší děti budou mít perfektní angličtinu i španělštinu, na ý jejich škole ta možnost prostě je-a já nevím, jestli bude David ochotnej chodit někam soukromě, je línej , docela..
Pokud by ale výuka, myslím spíš výseldky než penzum znaostí nabiflovných měla bejt horší, tak bych asi žádnou změnu nedělala...
Odpovědět