11.1.2011 12:34:58 Kacii&Matýnci
Individuální plán pro nadané dítě v ZŠ
Mam dilema. Mame po tridni schuzce, kde jsem se dovedela, ze syn je nadanejsi (ucitelka s nim dela narocnejsi ukoly atd.), a pokud bych chtela individualni plan, musela bych s nim navstivit psychologa. S razitkem od nej ona pak muze se synem probirat treba latku z vyssich rocniku a pod. (Teda netvarila se na to, asi se ji do toho nechce.) Zatim s tim neni problem, dostava ukoly, ktere budou ostatni delat za par mesicu, ale zatim jich je ve tride jen 14. Pristi rok jich bude dvakrat vic, takze nejspis nebude cas ani chut s nim neco vymyslet. A on, jak se nudi, zlobi...
Takze: je skutecne nutny razitko od psychologa? Sly byste do toho? Nebo byste hledaly narocnejsi skolu...do toho se mi moc nechce, musel by dojizdet.
Je to jen prvni stupen, pokud mu to pujde porad stejne dobre, radi bychom ho dali na vicelety gymnazium.
A dalsi vec: ucitelka ho chce hodnotit prisneji nez ostatni, byt na nej narocnejsi. Jeste s ni o tom promluvim, nezda se mi to spravedlivy, aby on mel pak horsi znamky, nez ostatni, to by ho asi moc nemotivovalo...
Dalsi dotaz: jak moc se prihlizi ke znamkach pri prijimackach na viceleta gymnazia?
Honi se mi toho hlavou fura, tak se omlouvam za zmatenost a diky za odpovedi!

Odpovědět