Re: Klasický vs anglosaský vzdělávací systém
Lízo, pořád nechápu souvislost mezi tím, co píšeš a tím, zda na děti člověk ječí, když se s nima učí. To jsme se myslím malinko odchýlily od argumentu.
Jasně že bych to množství stran, které paní učitelka chce za den udělat, skutečně během půlhodiny denně nezvládla, to ale nemá s trpělivostí nic společného. Kdybych byla ve tvé situaci a pracovala ve dvou zaměstnáních a měla nemocné nebo nechodící dítě a žádné hlídání, jako to mám já, nemohla bych ho stejně nechat doma samotné, čili bych musela někoho najmout, kdo by v době mé nepřítomnosti s dítětem i školně pracoval, ale primárně s ním byl, když třeba - náš případ - dítě nemůže chodit. Pak by ani nebyl důvod, abych doučovala po práci sama.
Tvrdila jsem pouze, že není nutné na děcko ječet při práci, a na tom trvám bez ohledu na délku času, co na to máš. Když nemáš čas, musíš to vyřešit jinak - třeba externím doučováním, jasně, ale to nijak nesouvisí s tím, co říkám, že ječet není nutné

Vidím, že jsem tě hodně naštvala, ani nejsem tvoje dítě, ale myslím, že to není, že bychom se na věc dívaly rozlišně, jen malinko každá mluvíme o něčem jiném. Snad. Prvouka str. 37 volá.
Odpovědět