2.9.2011 11:14:25 Molly.
Re: Názor na obtížnost výuky v 1. ročníku gymnázia
Pan profesor si honí ego a zároveň dává studentům najevo, že škola není holubník a že dějepis je nejdůležitější předmět všech dob. Taky jsme měli na gymplu dějepisáře zažrané a jeden z nich by popisu odpovídal

Knihu ať si přečte, do Vánoc času dost, s kamarády pak probere, co a jak má napsat, učitel jim k tomu určitě později něco řekne. Anebo se v říjnu zeptají češtináře, poprosí o radu. Češtinář (pokud to není ten samý člověk) pak třeba s úsměvem pronese "áá, profesor Prdloušek, to by na něho sedělo. Co že vám zadal? Tak se na to podíváme."
Ono to ze začátku vypadá strašně, někteří profesoři starší, aby si děti uvědomili, že už nejsou dětmi, ale jsou přece na prestižní škole a podle toho se budou učit!
My jsme třeba na gymplu všichni pochopili, že na písemky ze ZSV a dějepisu potřebujeme dvojlist A4 hustě popsat (smysluplně), aby byl profesor spokojen. Otázky typu "popište tehdejší situaci" či "zauvažujte nad problémy této doby" by se sice daly napsat na pár řádků a celkem výstižně, ale toto nebylo žádoucí.
Držím palce.
Odpovědět