2.9.2011 17:20:56 Ala
Re: Názor na obtížnost výuky v 1. ročníku gymnázia
Souhlasím. třídní by měl mít se svými studenty důvěrnější vztah, aby se za ním nebáli přijít s jakýmkoliv problémem. Měla jsem takovou třídní a bylo to fakt super, žádné problémy s námi jako třídou neměla. Tohle "zastrašování" hned na začátku k důvěře studentů moc nepřispěje. Ale možná je profesor třídním poprvé a neví co dělat.
jak jsem psala níže, třídní by měl být schopen striktně oddělovat roli třídního a roli profesora daného předmětu. Jednání toho typu, jak popisuje zakladatel tématu, se hodí spíše na první regulérní hodinu daného předmětu ve školním roce.
Naše třídní nás po prázdninách prvníd en vždy přivítala jako třídní. jakékoliv informace k předmětu, jenž učila, jsme dostali až an první regulérní hodině v roce....Kor v prvním ročníku jsou první den k řešení jiné )organizační) věci než zkoušení.....
Odpovědět