2.9.2011 17:15:52 Ala
Re: Názor na obtížnost výuky v 1. ročníku gymnázia
Sice nejsem rodič, mám spíše blíž na to gymázium, ale snad nebude vadit, když i tak přidám názor. Ad zkoušení - to je trochu "drsný", od třídního bych prvníd en čekala trochu jiný přístup a tento postup bych si být jím nechala na první regulérní hodinu dějepisu dle osnov. Obávám se, že takový profesor sice možná bude mít respekt, ale vztah třídního je na trochu jiné úrovni. Náš češtinář byl sice taky "drsoň" ale brácha ho má jako třídního a tam ty role - učitel češtiny/třídní striktně rozděluje.....takže se nedivím, že Vás toto chování překvapilo, já ybch na tom byla stejně.
Co se týče té četby souostroví gulag, nemyslím si, že yb to pro 15 letého člověka bylo nějak nestravitelné - já četla od stejného autora Jeden den ivana Děnisoviče )ze stejného prostředí gulagu) cca ve 13 - 14 a pochopila jsem to v pohodě. Třeba se prostě profesor rozhodl, že bude děti vést ke studiu novodobých dějin od začátku a tuto knihua její dějinné souvislosti s nima probere.....Mě osobně přijdou moderní dějiny důležitější, než pravěk.....
Já být na Vašem místě taka si počkám, co se z toho vyvrbí a jak to bdue vypadat dále a případně se ozvu na třídních schůzkách......Já když byla v sekundě na osmiletém gymnáziu, tak naše fyzikářka (žena) razila teorii, že fyzika holkám jít nemůže a dle toho k nám přistupovala. Máma se na třídních schůzkách ozvala a zlepšilo se to.....
Odpovědět