Xantipo,
nezapomeň, že ty kolegyně, co nastupovaly před třiceti lety, žádné PC neznaly. Doma to neměly, ve škole se s tím potkaly později, než jejich žáci.
Ještě před deseti lety jsem já jako čerstvý absolven VŠ vedla seminář ve škole, kde sice byla PC učebna, ale nebyl tam nikdo, kdo by dokázal poslat e-mail nebo napsat dokument ve wordu....jen ředitelka....Prostě proto, že PC nikdo neměl k dispozici. Takže já je učila používat počítač, zatímco děti jsem učila programovat v html

.
A ano, když se k tomu dostaneš ve třiceti, čtyřiceti a nejsi zrovna technický talent a máš k dispozici stroj, který byl už vlastně dávno vyřazený z provozu a nějaká dobrá duše ho škole darovala, aby škola vůbec nějaký měla, tak těžko stíháš někoho, kdo má Milenia a Office 2000

.
To byla situace před deseti lety.
Ještě dneska někteří učitelé prostě nemají počítač doma. Proč by měli mít? Oni se učili žít bez počítače a nemají ho jako přirozenou součást života. Takže ho používají víceméně jen na práci a v práci a to ještě minimálně. Je to hrozné? Ale proč? Když dám domácí úkol z informatiky, naběhnou na mě rodiče, co si to dovoluju, že dítě nemá počítač a oni ho k tomu svému nepustí nebo dokonce, že žádný nemají?...přitom je informatika povinná dnes už od nějaké čtvrté třídy a počítač je tedy učební pomůcka....
Proč by to, co není divné u jiných dospělých, mělo být dibné u učitelů? Navíc třeba těch padesátiletých? A proč by někdo, kdo učí dějepis nebo češtinu měl automaticky umět vytvářet výukové programy na interaktivní tabuli? Jako jo, posledních pár let je informatika na VŠ povinná, ale j jsem třeba ještě dost mladá, ale na VŠ mám zkoušku akorát z t602 a QwatroPro

. Internet byl v tu dobu jen pojem ze sešitu a e-mail? No já znala Paegasus mail jen díky kamarádovi z ČVUT....
Fakt je mi líto, ale učitelé, kteří dostudovali přede mnou a je jim tedy čtyřicet a víc, opravdu mohou mít s PC problém

. Ostatně, stejně jako s angličtinou. enže tu jim nikdo nevyčítá, přitom naučit se anglicky by pro mnohé bylo snazší než ovládat počítač

.