10.5.2012 17:24:07 štěpánkaa
Re: sedmáci a úkoly
Milý Karle, jaký je "materiál", takový je výsledek. Opakovaně vysvětluji studentům, jak s emají připravovat, kolik z nich to dělá? Sorry, na gymnáziu jejich problém. Jak se mají učit, vědí moc dobře. Povinné úkoly dávám velkým dětem minimálně, nejsem sebevrah. nebudu poslouchat litanie rodičů, proč jejich zlatíčko nemohlo úkol přinést v pondělí a jak to, že se nechci úkolem zabývat v pátek (no, protože jsem všechny odevzdané opravila ve čtvrtek a jelikož je to dost práce, nebudu se k tomu již vracet). Proč? Nakonec to od sebe zlatíčka stejně opíšou, je to fakt zbytečná práce. Jak si vysvětlíš, že po odevzdání úkolu vyberu dva příkaldy z DÚ do testu a půlka třídy má za 5??? Znovu opakuji - zbytečná práce. Dokud bude morálka ve šklách a ve společnosti taková jaká je, lepší to nebude. Na SŠ je zcela věcí studenta, zda se hodlá připravovat doma nebo ne. Když nehodlá, nezvládá, nashledanou

Dřívce fungující metody naprosto selhávají, v době internetu, kopírek a scenerů



Kdo nechápe, že ve škole musí sledovat, co se tam odehrává a pracovat, že si doma musí sednout na zadek a učit se, tak toho "škola" opravdu nic nenaučí

Mluvím o SŠ, na ZŠ bych řekla, že by děti měly být maličko voděny za ruku, otázka je, zda to má u starších dětí ještě nějaký smysl



Odpovědět