Interaktivní tabule
Tak by mě zajímalo, jak to vidí učitelky a rodiče dětí, kteří mají zkušenost ve škole se vzděláváním pomocí interaktivní tabule. Byla jsem ve škole, učitelka nábožně vykládala, jak je to s tou tabulí báječné a že škola má DVĚ tyto tabule a co jim to dalo shánění, rodiče se u vytržení dotazovali, kolik ta báječná věc stojí.
Syn povídal, že na této tabuli se učili, že v lese žije liška, což je na tak báječnou věc trochu málo. Dítě stojí u té vymoženosti a posouvá obrázky prostě jako na pc. Takže to je stejné jako magnetky ne, když to přeženu? O kvalitě, efektivitě a zajímavosti učiva to nevypovídá nic..
Můžete mi říct, co na tom nehcápu, že je tak pozitivního na takovém drahém krámu? Třeba se krutě mýlím.. Akorát mi je jasné, že je rozdíl, jestli děti běhají k interaktivní tabuli anebo běhá učitelka kolem nich a posouvají písmenka nebo obrázky tam nebo na lavici.
Děkuju za názory.
Odpovědět