Re: Uvolnění z tělocviku
Tak problém v tomto asi byl takový, že nic nebylo pro zábavu nebo legraci, všechno bylo na známku - on si vytvořil známkování na všechno.
Tím zazdil tělocvik komplet. Nic nebylo jen tak - běhání - vždy na čas a ještě u toho stihl hodnotit styl - jak správně běháš, míčový hry - taktéž. On prostě nedokázal žít bez známek a tím dokázal zabít radost z pohybu.
Pamatuju se, že škola pořádala prázdninový pobyt na lyžích. Taky jsem jela. A věděli jsme, že učitel umí lyžovat, tak jsme si říkali, že tam bude někdo, kdo člověku prostě poradí - je tam na to čas.
A ne, on si vytvořil tabulku a účastníky zájezdu bodoval a následně na konci pobytu ohodnotil a řešil, zda známku může zahrnout do školního hodnocení. Když by to byla legrace, tak fajn, dá se leccos, ale on to pojal naprosto vážně.
A děsně se divil, když mu někdo řekl - víte to, soudruhu, jděte do p.dele.
Odpovědět