Ústní zkoušení x písemný test - 4. třída
Byla jsem na rodič. schůzce a tak nějak jsem doufala, že si tam ujasním náhled na tuto věc. Už dávno jsem si uvědomila, že syna připravuju na zkoušku podle toho, jakým způsobem bude zkoušen - zda ústní nebo písemně. On totiž není v podstatě schopen napsat písemný test bez přípravy předem, protože neumí z celý okecávačky vytáhnout to podstatný - tudíž napíše jen půlku testu, protože než to všechno popíše k první půlce otázek, tak nemá kam psát a nemá už čas. Nedozvěděla jsem se nic. Jiní rodiče mi řekli, že jsou rádi, že jejich dítě napíše ke každému 1 větu a to samý řeknou při ústní zkoušce a učitelka mi řekla, že ví, že syn umí, takže sebere testy, koukne na jeho test a co nestihl, tak syn odpoví ústně. Že prý svým způsobem to je pro ni lepší, protože ty děti, co si toho moc nepamatují, to slyší od něj a zapamatují si to snáz. Ale - nebude to časem pro něj problém?
A dotaz - je desetileté dítě schopno vytáhnout z textu podstatnou náležitost? - samo?
Odpovědět