Re: ústní zkoušení vs. písemný test - 4. třída
Nejsem tedy učitel, ale myslím, že nebude... je mu zatím jen 10 a upřímně - to že má dobrou paměť je velikánské plus - pamatuje si i podrobnosti a detaily, což mu rozšiřuje velmi podstatným způsobem obzor a později mu umožní snáze najít kontext s náhodnýmy fakty, které se dozví....
Za pár měsíců už to může být úplně jinak.
Buď ráda, že to má takhle, horší by bylo, kdyby to měl jedním uchem tam a druhým ven ....
Navíc, když to učitelka neřeší a ještě s tím i pracuje ve prostěch "celku" - to je velká výhra! Toho si važ!
Na analýzu podstatného od nepodstatného má ještě dost času, nehledě na to, že mi přijde docela logické že pro spoustu dětí jsou školou dodané doposud neznámé infomrace natolik fascinující, že jim připadá důležité vše, co se dozvědí - byla jsem taky taková a po celou dobu školní docházky to bylo bráno jako velké plus, že si hodně pamatuju...já se nemusela učit doma nic - stačilo, když jsem dávala ve škole pozor - a to jsem dávala, protože mi to, co jsem se dozvídala připadalo úžasně zajímavé


Později jsem se naučila vyhledávat si ke školním faktům zajímavé podrobnosti a ty pak používala ve škole - třeba v dějepise, češtině - moji učitelé nadšení, spolužáci myslím taky, protože se jim díky těm leckdy pikantním detailům látka lépe pamatovala

A mě to navíc bavilo daleko víc, než se učit suchopárně z učebnice...
Odpovědět