Re: Genetická metoda výuky
Potvrzuji všechna zmíněná pozitiva genetické metody. Syn šel v září do školy a uměl jen tři písmena svého jména, neuměl ani poznat poslední písmeno ve slově. Během září se naučil skládat písmena do slov (to jsme pravda hodně trénovali)a cca půlku velkých písmen, během října druhou půlku písmen a v listopadu jakž takž četl. O vánocích už četl normální dětské knížky s malými písmeny - ty se naučil tak nějak mimochodem sám. A to rozhodně není žádný knihomol, musím ho k tomu dost motivovat, nejradši ze všeho studuje návody k Legu, ale přečte už všechno a rozumí tomu.
Další nezmíněnou výhodou je, že děti jsou si velmi brzy schopné zapisovat to co se učí např. v prvouce. Syn má dobrou grafickou paměť, ale nulovou sluchovou. Takže co nevidí nakreslené nebo napsané, jako by nebylo. V matice si už teď píšou celé odpovědi na slovní úlohy. Teď psali pololetní testy, kde na otázky normálně odpovídali písemně - hůlkovým písmem. To synovi jde mnohem líp než odpovídat na slovně nahlas položenou otázkou, takže pro něj výhoda.
Odpovědět