LoroX,
tak nejde ani tak o to je brzdit v rámci učiva první třídy, ale psalas o druhé a třetí...a tam, i když by to nejspíš zvládli, nevidím důvod je hnát...
Taky nevidím důvod, proč by začátkem prosince měly mít probranou látku 1. třídy, celou abecedu mívají touto dobou tam, kde jedou genetickou metodu čtení, a to ještě ne všude, a mají jen velká tiskací. Ti ale zase touhle dobou ještě vůbec nepíšou psací písmo. V počítání je to nastavená na počet do 8, u hejného počet výš, ale čísla níž.
Takže ta třída, ze které jste utekli, pokud už teď má vlastně vše probrané, je zcela mimo běžné první třídy. A myslím, že není náhoda, že ještě skoro celé první pololetí první třídy je v matematice vyhrazeno pro sčítání a odčítání do 20, příklady jsou zadávané jinak, hledá se chybějící sčítanec, menšenec, menšitel, s čímž se sice začalo už v první třídě, ale šlo spíš o intuitivní řešení, zatímco teď už jde o tu techniku....a rozhodně se to některé děti potřebují učit, protože jim to nejde samo

.
Důvěru v tu vaši školu vůbec nemám a děti bych do ní nevrátila. Ale já jsem obecně zastánce názoru, že míň je někdy víc, takže takové to hnaní se za tím, aby toho co nejmladší dítě vědělo co nejvíc, nejen, že nejsem schopná obdivovat, ale ani to nechápu...
Samozřejmě mi nevadí, když se dítě samo přirozeně rozvíjí, což třeba v té domácí škole bývá, ale když běžná škola vyžaduje, aby děti v prosinci četly, psaly a počítaly do 20, tak mi to přijde přes čáru.