odměna a trest,motivace
Myslím,že problém je v dlouhodobých trestech,jak píše autorka,dítě zjistí,že není šance,kdybyse rozkrájelo.Trest i odměna mají přijít hned,abybylo jasné za co.Trest za cokoli by by měl být dopředu znám a jasně definovaný.Nesmí být nekonečný a dítě musí mít šanci se "očistit".Ne,že mu rodiče neustále připomínají,co provedl.Ještě je velmi důležité dodržet to,co jako trest stanovíme.Mám namysli nedávat takové tresty,které by omezily zbytek rodiny ap.,pakse nedodrží a to je ten problém.Stejně tak odměna.Vždy dodržet.U násve škole např.p.uč.přerůstá přes hlavu žák,který si prostě dělá co chce,bez ohledu na to,co říká paní učitelka.Trestem se ale jen ohání,zatím ho nedodržela.Maximmálně potrestá celou třídu,jako že asi všichni za jednoho...Katastrofa!Dítě zkrátka musí mít jasné hranice-dodržované hranice.To je ten problém salamistů-ví přece,že se nic neděje.To ale není žádný objev,to všichni víme,jen možná pro připomenutí.
Odpovědět