2.9.2011 13:14:43 MartinaNov (dva rošťáci
Re: Mě se teda myšlenka moc nelíbí
taky jsem nepochopila. To jako, že autor dostane od státu finance, které by jinak byly použity pro jeho dítě v předškolním zařízení, a on pak finance užije podle svého přesvědčení během domácího vzdělávání dítěte???
A jak bude fungovat kontrolní mechanismus, zda byly peníze použity opravdu pro dítě a ještě navíc přímo na předškolní domácí vzdělání??? Může mi to prosím někdo definovat podrobněji??? Hračky a pomůcky doma určitě mají tak či tak.
Budeme o dotaci uvažovat jako o částečném příspěvku na energie, vodu??? A co část, která se obvykle dává učitelkám, kuchařkám apod. jako mzda? Předpokládám, že autor je natolik erudovaný rodič, že ovládá hru na flétničku, základy baby angličtiny a samozřejmě tanečky, keramiku či jiné, aktivity, nabízené školkami, které jsou buď zdarma, v rámci možností učitelek, nebo za takřka symbolický poplatek.
Jak bude dále fungovat kontrola dítěte s ohledem na psychomotorický vývoj, které taktéž provádí učitelky v MŠ??? Budou probíhat jakési překlenovací testy, zda se dítě vyvíjí tak, jako by se vyvíjelo ve školním zařízení??? Než někdo něco namítne, tohle se přece dělá při domácím vyučování školáků. A pokud by měl rodič dostat finance určené pro školku, měl by také předvést, že to bylo řádně využito.
Jak se již výše psalo, zneuživatelé dávek by s tím dělali svoje a zase těžko definovat takového zneuživatele.
Navíc, většina matek dává děti do školky (mimo jiné) proto, že potřebují hlídání, aby mohly nastoupit do zaměstnání. Takže by se situace týkala menšího procenta matek - čili - stojí to vůbec za tu práci (a náklady s tím spojené), aby se to vůbec řešilo???
Odpovědět