moje děti v pěti taky kroužek neměly. Jo, chodili jsme se plácat do keramiky, to jo, ale jednak to moc nestálo a taky by se nic nedělo, kdyby tam nechodily.
Můj mladší syn chodí do zahraniční školy. Nastupoval čerstvě v šesti.Dopoledne má český osnovy, odpoledne anglický, končí v 15.30. A pak má kroužky. Ty už jsem ani tak nepodstrkovala, myslela jsem,že si vybere třeba jeden,dva, ale on chtěl všechno!! nakonec jsem loňskej rok, první třídu, aspoň usmlouvala,že tenis bude dělat až od druhý, jinak má ale plavání, lyžování, bruslení, koně, keramiku, španělštinu, bude mít dramatickej a mediální kroužek. každej pátek,což je jedinej den, kdy má odpoledne-od těch 15.30 volno, byla scéna,že ostatní můžou na tenis, on ne..
te´d má prázdniny, lítá venku, je spokojenej, přesto se mě ptá, jak dlouho ještě nebude moct do školy..
Vozím ho denně skoor hodinu tam , hodinu nazpátek, od září bude chodit do stejný školy, školky, malá. Doufám, že aspoň tý bude stačit jen to plavání, případně keramika, jsou jí tři.

Vůbec netvrdím, že každýho stojí dítě tolik, taky to nutný není ,tohle je moje volba. Je ale fakt, že každýmu dítěti bych chtěla "dát " stejně, takže nejstaršímu chci později zařídit rok v Anglii, příští rok půjde zkusit přestup na česko-španělský gymnázium, nerada bych,aby mi někdy vyčetl že o jazykový vybavení a všestrannost jsem se snažila jen u mladších dětí...
A já bych klidně další dítě měla, ale musel by ho někdo za mě odnosit a porodit, na to jsem už líná...
