Re: Spolupráce pedagoga a rodiče v případě agres. dítěte
Avet, jak to tak čtu, tak se bojím, že fakt hrozí, že chlapeček ještě není na školku zralý.
Pokud má opožděný nástup řeči, je to přece jen docela problém, i když jistě ne neřešitelný.
Pochop, že učitelka nemá žádnou větší nebo kouzelnější moc řešit problém, než máš ty. Tak, jak to popisuješ, to může být spíš práce pro speciálního pedagoga, což ona nejspíš není.
Pokud by chlapeček byl ještě nezralý, tak je adekvátní, když bude chtít, abyste ho ještě do školky nedávali, i když je jasné, že vám to hodně zkomplikuje situaci. Pokud má chlapeček nějak problém, který se už nějakou dobu rozvíjí, je bláhovost věřit, že "se to spraví" chozením do školky.
Můžeš ho vzít k psychologovi, který se zabývá takhle malými dětmi, můžete možná začít logopedii, ale možná by stačilo jen počkat. Některé děti ve třech letech prostě ještě nejsou pro školku ready (Můj syn nebyl ještě ve čtyřech, učitelka z něj byla divoká a dávala mu všelijaké děsivé diagnózy, v pěti v jiné školce byl najednou hvězda..).
Odpovědět