Re: Spolupráce pedagoga a rodiče v případě agres. dítěte
Avet,jak upozorníš někoho,že po něm něco chceš,že ti říká něco špatného,když nebudeš moct mluvit?Pravděpodobně rukama,źe.A to přesně tvůj syn dělá.Samozřejmě úměrně věku a znalostem,takže to je neadekvátní,nebo to přežene.Rozhodně z něj neroste grázlík a rozhodně to není výchovný problém.¨
Problém je,že neumí mluvit.Prošla jsme si tím u syna taky.Ve věku o jakém píšeš uměl tři slova a skřeky.K dětem se choval uplně stejně,plus měl záchvaty vzteků,když mu doma někdo nerozuměl.Nám teda pomohli obrázky a piktogramy,nemusela jsem ho do ničeho tlačit do školky nechodí.¨
Chápu,že do práce musíš.Došla bych k pediatrovi,asi na logopedii i poradit se ohledně zatím nějaké alternativní komunikace a hlavně pokusit se zjistit proč nemluví.
Kamarádka je ředitelka ve školce,má tam holčinku co nemluví ještě v pěti letech(nevím co má za problém)děti se s ní naučili velmi dobře žít,brání ji,vědí jak na sebe upozorňuje.takže nedochází k problémům.I tohle je cesta ze strany učitelky,vysvětlit v rámci možností ostatním dětem,že tvůj syn nemluví,že plácnutí,nebo šťouchnutí není agrese,ale upozornění,že něco chce.
Odpovědět