Hm, to je zajímavý - můžu napsat, co očekávám jako úča?

Máme teda výlety tak dvakrát do měsíce.
Většinou se vztahujou k tématu, který děláme ve škole jako projekt (máme celoroční téma členěný na podtémata), čili od výletu očekávám, že to bude přiblížení toho, co probíráme relativně teoreticky ve škole - když děláme něco z historie, tak třeba chci, aby děti viděly na vlastní oči např. keltský opidum, práci uměleckýho kováře atp., když jsme dělali lidskou společnost, tak jsme byli např. v Centru pro zdravotně postižené, aby nám pověděli, čim se zabývají a půjčili nám invalidní vozíky, na kterých si děti zkusily vyřídit nákup a návštěvu pošty, byli jsme u hasičů, na policii atp.; teď děláme kontinenty - Ameriku, tak za 10 dní pojedem do Náprstkova muzea na výstavu Amerika (původní kultury), před pár dny jsme ještě dělalai Antarktidu, tak jsme byli na sněhu, když jsme dělali přírodu - biotopy a biomy, jeli jsme do Fata Morgany, do Mořskýho světa...
K projektu se vztahuje i škola v přírodě.
Každopádně vždycky to má vzdělávací náplň.
Když to není výlet k projektu, je to něco k Umění a kultuře (výstava, koncert) nebo k tělocviku (např. aquapark). Umění i tělák máme v jeden den, tak si hlídám, že když jednou strávíme celej den výletem za výtvarnem, tak příští celodenní výlet v ten den je třeba zas sportovní - aby to časově zhruba sedělo.
Popravdě výlet jen tak bez náplně si nedokážu představit - pro mě by to bylo plýtvání časem mým i dětí, navíc děti s náplní i líp fungujou - přijde mi, že to je i bezpečnější prostor pro upevňování vztahů. Nehledě na to, že jako rodič očekávám, že si děti ze školy něco odnesou.
A možná ta Pálava by nebyla jen pochod na kopec, kdyby to mělo i jinou náplň - akorát teď mě napadaj kraviny, jako že by se tam v létě dali hledat hadi

Ale vlastně s nějakym odborníkem by to mohlo bejt zajímavý i pro puboše (pro naše prcky stopro).