Re: Dceři hrozila pětka z matiky a teď má dobré známky
Paráda

U matematiky, fyziky a chemie jsem podávala velmi různý výkon v závislosti na probírané látce, zpravidla mi šlo lépe to, co šlo hůře ostatním (stereometrie, kombinatorika, množiny, optika, uhlovodíky,...), a obráceně (goniometrické funkce, počítání s příliš velkými a zápornými čísly). Bylo to až na gymplu, na ZŠ jsem neměla s učením žádný problém. Měli jsme hodně špatnou matikářku, nedokázala nic vysvětlit, takže mi šlo jen to, co jsem dokázala pochopit/představit si sama, a zároveň to šlo méně většině ostatních (vstřebali rovnice, ale zase na tom byli hůř s představivostí). Jedno pololetí matikářka stonala, suplovali nás dva (jeden dobrý a jeden výborný) učitelé, na vysvědčení jsem dostala dvojku!

Takže ano, toto je možné a vypovídá to o kvalitě učitele, který je tam od toho, aby všechny děti pochopily všechnu látku, ne aby si odpřednášel svůj výklad a bylo mu šumák, jestli z toho ty děti něco mají. Známky jsou z velké části hodnocením učitelovy práce.
Odpovědět