28.6.2012 18:23:32 Sam01
Re: Rozdělení dětí na základě testů
Tak já bych takové rozdělování uvítala.
Nadanější děti pojedou rychleji a pomalejší děti zase budou mít čas látku víc zažít a nebude na ně činěn tlak,že nestíhají. Nadané děti se ve škole třeba konečně přestanou nudit a pomalejší děti zase žít ve strachu co nepoberou.
Co se týče třeba přechodu do jazykových tříd,tak se taky dělají ve druhé třídě testy,zda na to děti mají. Kamarádky dcera je dělala a dělala matematiku,češtinu i jazyk a ne všechny děti se dostali.
Já bych tuto cestu školství nezavrhovala. Pokud by některá matka měla pocit,že její dítě má na tu "lepší" třídu,tak přece může kdykoliv požádat komisi o přezkoušení.
Co si budeme povídat. Náš školní systém fakt není ideální. Velký počet dětí ve třídě,mnohdy nekvalifikovaní učitelé odborných předmětů (např. informatika,jazyky atd).K tomu přidejte velký počet dětí s nějakou formou SPU a máte naprosto neukočírovatelný kolektiv,kde vlastně moc neprosperuje nikdo.
V tomhle se pak nikdo nemůže divit,že tolik rodičů chce dostat děti od páté třídy na gymnázium.
Odpovědět