),asistentky byly v družině do 15,30,aby měly osmičku.Jak učitel asistentku bere záleží fakt na osobnosti toho učitele,silná osobnost ho bere jako partnera,protože ví,že mu může pomoct a je natolik sebevědomý,že ho druhá autorita ve třídě neohrožuje.Pak jsou ti druzí,bohužel,setkala jsem se s oběma typy a můžu říct,že i pro rodiče je to nepříjemné,protože vidíte,že asistentka má dobrý nápad a učitel to nepříjme jen ze svých sobeckých důvodů,kde může tak tam její práci sníží,to je pak fakt velmi zlé a hlavně pro dítě samozřejmě,protože není bohužel vyjímkou,že sníží i úspěchy dítěte,aby ukázal,že tam je asistentka nanic
.Na synově poslední škole to funguje ukázkově,tam jsou fakt dvě kolegyně,mají to rovnoměrně rozdělené,když učitelka vypadne automaticky přebírá všechno asistentka,my to doma ani nepoznáme,protože naše zlatíčko nám to nesdělí
a pak vznikají situace,kdy píšu učitelce o divadle co má být druhý den a ona mi sdělí,že už je měsíc doma
.Možná je to trošku i tím,že asistentka není mladá holka,ale paní středního věku,vzdělaná skoro stejně jako učitelka,navíc s dítětem s postižením doma,takže i ty praktické věci má v malíčku,ale hlavně je to o povaze a osobnosti,jak jsem psala.
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.