Re: Vztahy ve třídě
Mám taky třeťáka, musím bohužel potvrdit, že technické hračičky jsou v klučičím kolektivu opravdu IN. Nemusí mít všechno nej, ale musí mít aspoň něco (nemusí to být nutně mobil), o čem bude umět trochu mluvit.
Můj syn má spíš horší smart – kluci z jeho nové třídy mají mobily lepší nebo o hodně lepší, ale nemám zas úplně dojem, že oblíbenost v kolektivu je přímo úměrná ceně mobilu. Náš Filip to dost studuje, naučil děti komunikovat přes bluetooth, ledacos si umí stáhnout, dělá přednášky o androidu… Nakonec si děti ze třídy přejou k Vánocům stejný mobil, jako má on, ačkoliv jim sám říká, že to je šunka, ať si přejou něco jinýho

.
Kluk je myslím hodně oblíbený (v jeho případě to je asi spíš ukecanost, komediální talent a fyzická zdatnost – to mezi klukama asi stále hraje nějakou roli), nemusím ani nechci shánět kraviny, které považuji za zbytečné. Tenhle svět mě ale taky děsí tím, jak ty děti propadají herní mánii... Dost se zabývám tím, jakou mu podstrčit knihu a jak nastavit režim, aby si udělal čas na čtení. Zatím to jakž takž jde, ale vím, že děti v jeho okolí nečtou vůbec nic. Chytré děti s genetickými předpoklady, playstation bez omezení od 4 let, hodnoty pofidérní (ve střílečkách a vraždách se dá taky těžko něco vstřebat) ve škole nezájem, problémy, špatný známky...
Dnes mám zrovna zase takovou depku, přivezla jsem dítě z jedné takové návštěvy, nebo spíš Xbox session. Děs běs.
Odpovědět