10.12.2012 16:38:24 Delete
Re: Vztahy ve třídě
Ale ono to není moc o tom, že "hele, mám dotyláč", tak "fajn, teď se s tebou budeme bavit". Většinou jde o to, že buď mají stejné přístroje a na nich stejné hry a funkce, takže spolu sdílejí zkušenosti, soupeří v hrách o co nejvyšší skóre a dělí se o nově objevené možnosti přístroje, nebo mají různé přístroje a pak si je vzájemně ukazují, hledají shody a rozdíly, zkouší si vyměňovat obsah, vysvětlují si různé funkce....prostě najednou se mají o čem bavit. Ten telefon je hned vidět, zatímco to, že čtou třeba stejnou knížku, mohou objevit spíše náhodně díky referátu, jinak až po té, co se trochu lépe znají. Ostatně, tohle porovnávání si mobilů se až tak moc neliší od porovnávání si alb plných známek, nálepek, pohledů....a vzhledem k tomu, jak se dá využít taková sbírka a jak ten mobil, řekla bych, že mobil dává větší smysl

.
Mobil je vhodný prostředek k navázání hovoru, ale neznám nikoho, u koho by to mobilem i skončilo. Snad jen, dokud je nový a je pořád co objevovat, jinak tím spíš mnoho hezkého začíná. Díky mobilu spolu dokáží komunikovat i děti, které by se jinak míjeli, aniž by si spolu měli co říct. V tomhle třeba já vidím velký rozdíl mezi mobilem a třeba mikinou s nějakou uznávanou značkou a materiální stránka takové komunikační berličky mi zrovna nevadí....
Odpovědět